annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Twee go plus abonnementen

Topic gestart op: 24-12-20 03h42

Antwoorden: 20 antwoorden

Cde
Ervaren verkenner

Twee go plus abonnementen

Beste, momenteel bezit ik 1 go plus abonnement. Hiervoor betaal ik  20 euro min een korting van 10 procent (cooldeals for life), zijnde dus 18 euro.

Ik ben van plan om een tweede abonnement erbij te nemen voor mijn dochter. Ik heb nu al enkele malen de klantendienst gecontacteerd met de vraag wat mij dit zou kosten. De ene collega kent "cooldeals voor life" niet, de andere zegt dat ik 2 euro korting zou krijgen per abonnement, nog een ander zegt dat ik er 4 euro korting zou krijgen per abonnement, en nog een ander kon geen prijs geven, ik moet wachten tot mijn eerste aanrekening ... Enfin, weet iemand wat mij 2 abonnemeneten go plus zouden kosten OF wat zou het mij kosten om eventueel 2 abonnementen "go intense" te nemen? Weet wel, ik heb anders geen diensten, noch abonnemeneten bij orange, enkel zou ik 2 gsm-abonnementen hebben in dees geval.

Noch een vraag, als er één of ander korting zou zijn, tot wanneer kan men intekenen om te kunnen genieten van deze korting, en hoe lang duurt dan de korting, is dit twee maand, drie maand of levenslang?

 

Met vriendelijke groeten en bedankt voor een correct antwoord,

 

Cde

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Samad
Ervaren verkenner

😂🤣😂

Beste,

Zeg dat je van provider wilt veranderen als ze jouw factuur niet verlagen wegens jouw ontevredenheid. Krijg je 6 maand 25% korting op je abonnement. Je kan dit elke 2 jaar doen. 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Samad  schreef:

😂🤣😂

Beste,

Zeg dat je van provider wilt veranderen als ze jouw factuur niet verlagen wegens jouw ontevredenheid. Krijg je 6 maand 25% korting op je abonnement. Je kan dit elke 2 jaar doen. 😉


Het is niet omdat jij dat eens gekregen hebt dat dit een vaste regel is bij Orange.  Ik vrees dat je bezig bent met de mensen blij te maken met een dode mus ...

Ik zou al zeker beginnen met in de voorwaardelijke wijs te spreken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  

Ik begrijp het ik werk in een bedrijf met meer dan 5000 personen waarvan zeker 3000 buiten en de rest binnen. Bij ons is het ook niet altijd gemakkelijk hoor maar erachter komen doen we toch want bij ons is het ook meestal nee die dienst doet dit en die dienst doet dat en zo verder. Dus ja ik begrijp je frustratie daarin heel goed. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cde
Ervaren verkenner

Ken ik. Jullie met 5.000, wij met bijna 20.000, vroeger met 65.000. Enfin, je weet het waarschijnlijk net zo goed als ik. Het verschil is dan nog, jullie werken in een commercieel bedrijf (of toch zogezegd), ik denk soms dat ik tewerk gesteld ben in een beschutte werkplaats (nmbs). Ze werken er op bepaalde diensten nog zoals in het begin van de 19° eeuw. Het enige verschil is nu dat we al het fenomeen gsm, en het fenomeen paard en kar achter ons hebben gelaten. Het onderwerp computer en internet begin ook stilaan door te sijpelen, moest iedereen er nu nog mee kunnen werken ... 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  

Nee ik werk zelfs in een prive firma en niks commercieel aan. Maar goed dat is het verhaal niet natuurlijk. 

Misschien toch best nog eens een poging wagen om erachter te komen? of anders een totaal pakket nemen bij telenet als dat kan met de gsm erbij ? Of betaald je werkgever dit ook niet is het enkel het internet waar je mee op TIP staat? Wil nu natuurlijk je niet weg hebben bij Orange maar als je dan wel je korting krijgt is dat wel mooi meegenomen. Moest je dan met pensioen gaan of je stop er mee voor een andere reden kan je als nog terug overgaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen