annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Twee go plus abonnementen

Topic gestart op: 24-12-20 03h42

Antwoorden: 20 antwoorden

Cde
Ervaren verkenner

Twee go plus abonnementen

Beste, momenteel bezit ik 1 go plus abonnement. Hiervoor betaal ik  20 euro min een korting van 10 procent (cooldeals for life), zijnde dus 18 euro.

Ik ben van plan om een tweede abonnement erbij te nemen voor mijn dochter. Ik heb nu al enkele malen de klantendienst gecontacteerd met de vraag wat mij dit zou kosten. De ene collega kent "cooldeals voor life" niet, de andere zegt dat ik 2 euro korting zou krijgen per abonnement, nog een ander zegt dat ik er 4 euro korting zou krijgen per abonnement, en nog een ander kon geen prijs geven, ik moet wachten tot mijn eerste aanrekening ... Enfin, weet iemand wat mij 2 abonnemeneten go plus zouden kosten OF wat zou het mij kosten om eventueel 2 abonnementen "go intense" te nemen? Weet wel, ik heb anders geen diensten, noch abonnemeneten bij orange, enkel zou ik 2 gsm-abonnementen hebben in dees geval.

Noch een vraag, als er één of ander korting zou zijn, tot wanneer kan men intekenen om te kunnen genieten van deze korting, en hoe lang duurt dan de korting, is dit twee maand, drie maand of levenslang?

 

Met vriendelijke groeten en bedankt voor een correct antwoord,

 

Cde

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Gregory
Wijze
Wijze


@Cde  schreef:

@patrick2: als ik het dus juist heb, zou ik dan voor 2 go plus abonnementen 18 + 20 betalen, zijnde 38 euro ( dit door cooldeal-korting)

Voor 2 go intense gewoon de 42 euro. (geen cooldeals-korting mee)

Klopt dit dan mijn redenering?


@Cde De korting van 4 EUR per Go abonnement geldt alleen als je een Love pakket hebt.  Zijnde duo (Internet + gsm) of Trio (TV, internet, gsm).  In dat geval zou je voor 2 Go's 16 * 2 = 32 EUR betalen

 

0 pluimen
Cde
Ervaren verkenner

Met het love pakket zou het wel redelijk duur uitkomen qua totaalprijs. In dit pakket zit ook vast internet dacht ik. Nu betaal ik voor mijn vast internet bij Telenet de ronde en vaste prijs van nul euro, omdat deze word betaald via de werkgever. Ik mag gerust nog internet via orange nemen, maar deze is dan op eigen kosten. Wat kan ik doen met twee vaste internetaansluitingen? Zou beetje dom zijn hé 😉

Toch bedankt voor Uw reactie.

0 pluimen
Sebastiaan7
Aspirant verkenner

@Gregory 

Beste,

ik heb momenteel een Trio Love Pakket (Tv,Internet en GSM GO Plus)

Ik zou graag mijn vriendin ook laten overstappen naar Orange op hetzelfde factuur.

Als zij dan ook GO Plus GSM neemt, is hier dan ook de korting van 4 euro van toepassing voor haar?

 

Groetjes,

Sebastiaan

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Jazeker @Sebastiaan7 

Ik lees hier Kies je Love Duo- of Love Trio-pack | Orange België

**Multiproductvoordeel: Ontvang 4 € korting / maand op je Love-pack in combinatie met het Go Plus-abonnement. Niet compatibel met de webpromo.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

ja @patrick2 Die 16 EUR voor Go Plus was me even niet te binnen geschoten

 

Leden met de meeste pluimen