annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Twee vaste lijnabonnementen op hetzelfde moment

Topic gestart op: 02-07-20 10h46

Antwoorden: 3 antwoorden

Agent-Orange82
Aspirant verkenner

Twee vaste lijnabonnementen op hetzelfde moment

Hallo, ik ben nieuw in deze groep. Mijn ouders hadden vroeger een abonnement met belgacom (nu proximus) de vaste lijn. Mijn ouders hadden echter een abonnement aangevraagd voor Euphony voor goedkoper te bellen naar het buitenland. Mijn ouders werden echter wijsgemaakt dat ze nog altijd een aparte kosten moesten betalen voor de lijn (van Belgacom). Euphony is echter ondertussen Orange geworden. Maar uit recente facturen, blijkt dat mijn ouders minstens de laatste 4/5 jaar twee volle facturen aan het betalen zijn (€32 aan een proximus abonnement en €30 aan de orange abonnement). Dit is al te gek. Om hier een einde aan te maken willen ze de proximus abonnement stoppen. Is dit mogelijk zonder dat het enige impact heeft op de orange abonnement? Ik veronderstel dat de "lijnkosten" zo wie zo in begrepen is in de Orange abonnement. Hopelijk kan er iemand mij adviseren want deze situatie moet stoppen. Alvast bedankt.

Labels (3)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Agent-Orange82  het beste neem je hier eens contact op met Orange via Messenger of Twitter. Daar kan je je de uitleg nog eens duidelijk stellen en deze zullen je uitleg / vraag dan doorsturen naar de juiste dienst. Die kunnen dit bekijken voor jullie en dan zullen die daar ook een oplossing / antwoord op kunnen geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Agent-Orange82
Aspirant verkenner

Ik heb de dienst proberen bellen, dat was praktisch onmogelijk. Gekke wachttijden.

Twitter gebruik ik niet en op messenger krijg ik geen antwoord.

Josette
Wijze
Wijze

@Agent-Orange82  op messenger kan het een tot 2 dagen duren hoor.

https://www.orange.be/nl/contact#/ kijk daar eens?

Of ga even naar de winkel.

Ik zou zeggen even geduld.

In orde zal het wel komen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen