annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tweede simkaart op zelfde abo voor Zello Smartphone Walkie Talkie

Topic gestart op: 27-07-18 10h58

Antwoorden: 29 antwoorden

ON3VP
Gewaardeerd verkenner

Tweede simkaart op zelfde abo voor Zello Smartphone Walkie Talkie

OPGELOST

Vanaf de start Mobistar nu Orange ben ik en de gezinsleden een trouwe klant.

Wat bij Mobistar kon, kan nu niet meer bij Orange een tweede simkaart met het zelfde nummer.

Enkel een tweedekaart op het zelfde abonnement (nummer) voor surfen op internet niet bellen of smsen.

Wat bij de andere operatoren wel kan loopt Orange nu achter. Wat klanten kan doen overstappen.

Reden, door de evolutie van de technology is dit geen overbodige luxe. Gisteren heb ik mij Zello smartphone walkie talkie's aangekocht. Met deze toestellen kan je alles zoals met een gewone smartphone 4G plus dat je deze ook als walkie talkie kan gebruiken. Voor dit toestel heb je een simkaart nodig. Dus was de optie een tweede kaart van mijn simkaart omdat je dit niet alle dagen gebruikt. Wil niet steeds de kaart willen wisselen van toestel moet je een tweede nummer nemen. Weer extra herlaadkaart of abonnement. Of is dit een doordachte strategie van Orange. Meer abonnementen?

 

 

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner

Leuk dingetje 🙂

Is een surf extra card een optie? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-everywhere/surf-extra-card

Je kan dan data delen van je abonnement met je toestel. 3 euro/maand bovenop je abonnementskosten 

Zou wel je abonnment verhogen voor meer data (indien nodig)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Cleopatra
Veteraan verkenner

Leuk dingetje 🙂

Is een surf extra card een optie? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-everywhere/surf-extra-card

Je kan dan data delen van je abonnement met je toestel. 3 euro/maand bovenop je abonnementskosten 

Zou wel je abonnment verhogen voor meer data (indien nodig)

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cleopatra  schreef:

Leuk dingetje 🙂

Is een surf extra card een optie? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-everywhere/surf-extra-card

Je kan dan data delen van je abonnement met je toestel. 3 euro/maand bovenop je abonnementskosten 

Zou wel je abonnment verhogen voor meer data (indien nodig)


Als ik ON3VP goed begrepen heb heeft hij al zo een surf extra kaart aangeschaft.

ZELLO op zichzelf verbruikt bijna niets aan data, is VOIP. Als hij ermee gaat surfen en dergelijke, dat is een andere zaak natuurlijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ON3VP

Vrienden van mij zijn ook geïnteresseerd in het toestel dat jij hebt uitgekozen, de Inrico T320.

Heb je dat ding al wat gebruikt en kun je enkele ervaringen, zowel plus als minus met ons delen?

BTW, Inrico heeft Zello foons waar tevens een UHF (70 cm band) portofoon ingebouwd zit. Heeft uw toestel dat ook? Uit uw nickname leid ik af dat jij een radio-amateur bent ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ON3VP
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik gebruik het toestel elke dag in alle mogelijke omstadigheden en het werkt perfect. Zou het toestel zeker nirt meer kunnen missen.

Het toestel gebruik ik meer dat mijn DMR toestel als radio amateur. Toestel is zonder 70cm band.

Het data verbruik valt zeer mee +- 500 Mb op een maand. Minpunten dat het kleine leters en cijfers zijn op het display om iets in te geven. Best gebruik je een pen zoals die van de smartphones.

Grt ON2VP Johan

Leden met de meeste pluimen