annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VR tube. Kosten buiten abonnement

Topic gestart op: 20-07-21 21h59

Antwoorden: 7 antwoorden

mespee
Aspirant verkenner

VR tube. Kosten buiten abonnement

Ongevraagd heb ik ineens een abonnement op de dienst 360 VR tube , kostprijs 4,99 euro per week . Ik weet niet hoe ze mijn gsm nummer gelinkt hebben aan dat abonnement . De hamvraag is hoe geraak ik er vanaf ? Op internet geen informatie te vinden .  Een sms zegt dat we **bleep** moeten bellen om abonnement te schorsen: hoe kan ik weten dat dit een betrouwbaar nummer is en geen phising ? Dank alvast voor hulp 

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@mespee  

Vermoedelijk heb je ergens een app gedownload en die in gebruik genomen waar er een abonnement aan gelinkt is aan dit soort malafide apps. Het is helaas een veel voorkomend iets zonder dat een klant het eigenlijk weet. Het enige wat je kan doen is meestal een sms versturen ( die ook nog eens geld kost ) naar een nummer met het woord STOP. 

Ik heb de app al terug gevonden op Google als ook op IOS maar er staat niks bij van kosten. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.another_dimension_apps.vrtube&hl=nl&gl=US

https://apps.apple.com/be/app/vr-tube-360-3d-video/id1126650962?l=nl

Kan je eens zeggen of je toevallig deze week of eerder geleden een bepaalde app in gebruik genomen hebt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KingcClash
Ervaren verkenner

Heb het ook zitten, laatste maanden geen nieuwe apps geïnstalleerd... Gebeld met Orange en multimedia aankopen voorlopig geblokkeerd. Maar dit zou toch niet nodig moeten zijn. Orange zou misschien toch kunnen nachecken wanneer en hoe deze aankoop is ontstaan? Mensen die multimedia aankopen gebruiken om bijvoorbeeld busvervoer of parkeerkosten te betalen hebben dit wel nodig...

 

0 pluimen
Defroy
Ervaren verkenner

Normaal kan je via de orange app, tarieven en diensten, opties beheren, multimedia aankopen uitschakelen. Lukt denk ik ook via de klantenzone of klantendienst (nummer 5000)

Leden met de meeste pluimen