annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Koala naar Go Intense

Topic gestart op: 04-05-20 12h41

Antwoorden: 8 antwoorden

AmberL
Aspirant verkenner

Van Koala naar Go Intense

OPGELOST

Wij hebben 2 Koala-abonnementen en ik heb zonet een mail gekregen dat wij voor 1 euro per abonnement extra per maand kunnen overschakelen naar Go Intense-abonnementen, maar als ik de abonnementen wil wijzigen in de klantenzone geeft deze nog altijd 30 euro per abonnement aan en geen korting, hoe komt dit en hoelang krijgen we deze korting dan?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@AmberL  korting krijg je wel en wordt berekend vanaf de nieuwe facturatie cyclus. Deze maand zie je dus de korting nog niet maar de maand erachter wel. Dus het komt in orde enkel dien je tot je volgende facturatie datum te wachten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
TomB
Orange-werknemer

Beste @Claus66 

Het multiproductvoordeel (€30 -> €21) is geldig zolang de klant 2 of meer abonnementen heeft OF LOVE heeft.

Groeten
Shop Medewerker
Tom

liesbethm
Aspirant scout

Beste

geldt dit ook indien nog een 3e lid van het gezin wil aansluiten of betalen die dan wel de volledige prijs?

Groet

Liesbeth

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbethm  zoals te lezen in de zin van TomB van 2 of meerdere abonnementen dus JA 3 gaat ook met hetzelfde voordeel en dat ook zolang je weer klant bent of tot dat Orange iets veranderd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @liesbethm ,

 

jazeker, dit is juist om de concurrentie aan te gaan met familiepaketten bij andere operatoren.

 

Zopas bijvoorbeeld iemand in de winkel gehad die al 2x go intense had en daar nu nog 2 voor de kinderen heeft bijgedaan. Allemaal aan €21/abonnement.

 

Vroeger was het zo dat we bij klanten met 1 of 2 nummers al zeer goed zaten qua prijs, maar botsten we vaak op moeilijke gesprekken bij 3 of meer nummers. Nu scheelt dit toch ook vaak €20-€40.

+ wij hebben het voordeel dat klanten met meerdere nummers ook echt per nummer kunnen kiezen afhankelijk van persoon tot persoon binnen het gezin in plaats van 1 pot data. 

Tussen de klanten door, opkuisen van de winkel en klanten opbellen probeer ik toch af en toe de tribe te lezen. 😅😉 

Groeten,

shop medewerker

Tom

 

Leden met de meeste pluimen