Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-05-20 12h41
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij hebben 2 Koala-abonnementen en ik heb zonet een mail gekregen dat wij voor 1 euro per abonnement extra per maand kunnen overschakelen naar Go Intense-abonnementen, maar als ik de abonnementen wil wijzigen in de klantenzone geeft deze nog altijd 30 euro per abonnement aan en geen korting, hoe komt dit en hoelang krijgen we deze korting dan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@AmberL korting krijg je wel en wordt berekend vanaf de nieuwe facturatie cyclus. Deze maand zie je dus de korting nog niet maar de maand erachter wel. Dus het komt in orde enkel dien je tot je volgende facturatie datum te wachten.
Beste @Claus66
Het multiproductvoordeel (€30 -> €21) is geldig zolang de klant 2 of meer abonnementen heeft OF LOVE heeft.
Groeten
Shop Medewerker
Tom
Beste
geldt dit ook indien nog een 3e lid van het gezin wil aansluiten of betalen die dan wel de volledige prijs?
Groet
Liesbeth
@liesbethm zoals te lezen in de zin van TomB van 2 of meerdere abonnementen dus JA 3 gaat ook met hetzelfde voordeel en dat ook zolang je weer klant bent of tot dat Orange iets veranderd.
Beste @liesbethm ,
jazeker, dit is juist om de concurrentie aan te gaan met familiepaketten bij andere operatoren.
Zopas bijvoorbeeld iemand in de winkel gehad die al 2x go intense had en daar nu nog 2 voor de kinderen heeft bijgedaan. Allemaal aan €21/abonnement.
Vroeger was het zo dat we bij klanten met 1 of 2 nummers al zeer goed zaten qua prijs, maar botsten we vaak op moeilijke gesprekken bij 3 of meer nummers. Nu scheelt dit toch ook vaak €20-€40.
+ wij hebben het voordeel dat klanten met meerdere nummers ook echt per nummer kunnen kiezen afhankelijk van persoon tot persoon binnen het gezin in plaats van 1 pot data.
Tussen de klanten door, opkuisen van de winkel en klanten opbellen probeer ik toch af en toe de tribe te lezen. 😅😉
Groeten,
shop medewerker
Tom