annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van abbonement

Topic gestart op: 30-10-19 20h10

Antwoorden: 23 antwoorden

Krikkebro
Rekruut scout

Veranderen van abbonement

Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
patrick2
Wijze
Wijze

@Noepseke  aha je  hebt dus de koala van 25 euro maar je krijgt die korting van 5 euro per maand. Dat kan dat zijn he.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Noepseke
Veteraan verkenner

ok, dus ik hoef helemaal niets te doen als ik het goed begrijp ? Ik zal niet te veel meer betalen van zodra mijn gsm is ' afbetaald ' ? 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke  schreef:

ok, dus ik hoef helemaal niets te doen als ik het goed begrijp ? Ik zal niet te veel meer betalen van zodra mijn gsm is ' afbetaald ' ? 

Neen, je kunt op uw twee oren slapen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Als ik u goed begrijp dan betaal jij dus nog af voor uw foon. Vermits je geen Smartphone abo maar een gewone Koala hebt, dan heb je dus voor de andere formule gekozen: de foon op afbetaling  via een bank, looptijd 12 of 24 maanden. Of beter gezegd, op dat moment was voor die foon die welbepaalde promo van kracht.

Dat kan je niet altijd kiezen, de ene promo is de andere niet. Weet gewoon dat er twee formules bestaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Noepseke
Veteraan verkenner

hartelijk dank voor jullie hulp ! 

Leden met de meeste pluimen