Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-18 21h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds een tijdje, geeft de app my orange het verbruikt niet weer, er verschijnt: oeps blijkbaar is er iets fout gelopen, probeer het later opnieuw...
Heeft het te maken met een update of iets anders? Hoe verhelpen;
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heel in het begin heb ik dit ook een keer voor gehad.
Ik heb de app verwijderd en via het data-netwerk (niet via wifi) opnieuw geïnstalleerd en gestart. Na de gebruikelijke stappen was het in orde.
Hopelijk mag dit voor jou ook een oplossing zijn!
Heel in het begin heb ik dit ook een keer voor gehad.
Ik heb de app verwijderd en via het data-netwerk (niet via wifi) opnieuw geïnstalleerd en gestart. Na de gebruikelijke stappen was het in orde.
Hopelijk mag dit voor jou ook een oplossing zijn!
Dank hiervoor, de app werkt terug als vanouds! 🙂
Verwijderen was niet echt nodig geweest ... Ik kreeg dezelfde foutmelding en er bleek een update klaar te staan die niet automatisch uitgevoerd was (zoals mijn instellingen nochtans staan). De update uitgevoerd en probleem was opgelost.