annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten abbo

Topic gestart op: 15-10-20 20h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Nanninga709
Aspirant verkenner

Verbruik buiten abbo

Hallo, ik merk dat ik ook al heb ik nog mobiel internet er toch onkosten komen buiten mijn abonnement en er effectief bijstaat dat dit met mobiel internet te maken heeft. Hoe kan dit?

Screenshot_20201014-204427.png

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Nanninga709  dan lijkt mij het beste om te wachten tot je facturatie geweest is. Dan zie je ook of die kosten buiten bundel eraf zijn of erop staan. Moesten ze erop staan zie je ook aan waar je deze kosten gemaakt hebt zo niet dan moet je ook niet betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nanninga709 

Parkeerticket?

Busticket?

En zo zijn er nog dingen die je met de foon kan betalen. Al die dingen zijn extra te betalen, vallen niet onder uw abo.

Wat ook kan: in de buurt van een land niet-EU zone geweest en gesurft? Je hoeft niet in dat land geweest te zijn, in het grensgebied kan je met een operator van dat land verbinden zonder dat je het beseft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ArneVDV
Gewaardeerd verkenner

Krijg je geen melding als je met een buitenlandse provider verbonden bent? (Onder de vorm van een sms)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ArneVDV  nee een sms wordt niet gestuurd daar voor doet geen enkele provider. Een klant dient zelf te weten of die verbonden is op een buitenlandse mast voor mobiele data of die dient zelf te weten of die naar het buitenland belt. 

Je kan wel een sms ontvangen ( als je dat zo instelt via de klantenzone ) dat je buiten je bundel gaat als je mobiele data bundel is opgebruikt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Wees maar zeker dat u data bundel op is , ook al zegt de app dat je nog die 41,92MB over hebt , de app loopt achter ten opzichte van het echte verbruik.

Ps: kijk maar eens in de app naar je verbruik van je mobiel internet en dan eens kijken via #123# je zal zien dat uw data verbruik anders is bij #123# .

 

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen