annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buitenland berekenen

Topic gestart op: 15-10-18 11h09

Antwoorden: 9 antwoorden

kseniakras
Gewaardeerd verkenner

Verbruik buitenland berekenen

OPGELOST

Ik heb een Koala abonnement en kan mijn verbruik in het buitenland doorfactureren. Hoe kan ik berekenen wat ik heb verbruikt tijdens een verblijf van een week aan de hand van de MB's op mijn factuur?

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Ja dan is het lastig zien natuurlijk . Om preciest te zijn heeft u ook maar 1.44 GB opgemaakt. Denk dat het beste dan is om naar de klantendienst te bellen en vragen wat dit gekost gaat hebben . Weet niet of ergens op uw factuur ziet staan verbruik buiten bundel . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@kseniakras u hoeft dat niet te brekenen . Als u in uw klantenzone gaat dan ziet u uw facturen staan en als u dan daar kijkt kan een gedetailleerde factuur pakken . Als u in die factuur kijkt ziet u staan multimedia  en daar gaat u zien hoeveel KB u verbruikt heet in het buitenland. Op die manier kan u zien hoeveel u verbruikt heeft in het buitenland. Dit is enkel mogelijk wanneer u de totale factuur krijgt. Mocht u eerder willen weten wat het verbruik is zou ik de facturatie dienst bellen misschien dat deze eerder zien wat u verbruikt heeft. Uw KB dient u nog wel om te zetten in MB of GB .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kseniakras
Gewaardeerd verkenner

Bedankt! Maar aan welk tarief reken ik deze MB? Want ik heb in het buitenland mijn volume opgebruikt en daarna, in België, nog internet bijgekocht maar hoe weet ik welk bedrag van mijn abonnement ik heb opgedaan? Want op de factuur staat toch enkel de hoeveelheid MB maar geen bedrag in geld... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kseniakras dat gaat u pas weten als er een totaal factuur is natuurlijk . Wanneer bent u in het buitenalnd geweest en bent u in europa gebleven ? Wanneer heeft u deze extra data aangekocht ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kseniakras
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 dit staat op mijn factuur voor een andere reis... dus voor de reis waarvoor ik deze gegevens nodig heb, zal dat ook zo vermeld worden, vandaar mijn vraag 🙂 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen