Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 16h13
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik wilde mijn tariefplan wijzigen
Had orange medewerker aan de lijn,en heeft fout gemaakt
Ik wilde de Go intense en heeft de Go extreme geactiveerd
Nu moet ik maand wachten om te wijzigen,en wil dit per direct recht gezet krijgen
Is niet mijn fout
Is je probleem inmiddels opgelost en geniet van je het juiste tarief plan ?
Dan kan je de post aanduiden als oplossing die je hebt beste geholpen heeft.
@Louisa1 inderdaad het is zeer jammer om dit te moeten lezen. Wat je eventueel kan doen in de toekomst is, via de app van Oranje zelf je telefoontarief aanpassen. Dan ben je 100 % zeker, eventueel je vraag per mail zetten of via het contactformulier of op de website. Dan heb je ook altijd iets om aan te tonen, moeten ze er moeilijk over doen. Iets telefonisch afspreken of vaststellen is altijd moeilijker om het aan te tonen.
@Louisa1 goedenavond, jammer dit te moeten lezen.
Maar zoals @Cdt24801 al schreef.
Ga via deze link naar FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Doe daar een berichte in Messenger.
Succes.
Daar kunnen wij, ook gewoon klant zijnde, niks aan doen ...
Ik zou in uw plaats nogmaals de klantendienst contacteren, maar dan schriftelijk: messenger of twitter, eventueel de chat. Zo heb je later steeds een spoor van de conversatie en je hoeft niet eindeloos naar een vervelend wacht muziekje re luisteren ..