annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde klantenzone of toch niet

Topic gestart op: 07-02-21 22h10

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde klantenzone of toch niet

@Totem  

Het is mij opgevallen dat de klantenzone in een veranderingsfase zit. 

Schermafbeelding 2021-02-07 om 22.08.33.png

 Blijkbaar is het nog niet helemaal voltooit want dit is ook alles wat ik op dit moment zie staan. Ook in de My Orange app zie ik dit staan en dan houd het er ook bij op. 

Betekend dit dat er een verandering komt naar een geheel nieuwe klantenzone of is dit het enige deel wat gaat veranderen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  

Het is mij opgevallen dat de klantenzone in een veranderingsfase zit. 

Schermafbeelding 2021-02-07 om 22.08.33.png

 Blijkbaar is het nog niet helemaal voltooit want dit is ook alles wat ik op dit moment zie staan. Ook in de My Orange app zie ik dit staan en dan houd het er ook bij op. 

Betekend dit dat er een verandering komt naar een geheel nieuwe klantenzone of is dit het enige deel wat gaat veranderen ? 


Ugh @patrick2,

Er zijn geen plannen om de klantenzone te vernieuwen, maar Totem heeft het doorgegeven zodat ze dit checken.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  

Is er al feedback van de bakoffice dat ze zien of weten wat er aan de hand is ? Zie nog altijd hetzelfde staan in de klantenzone , heb al de cache en cookies geleegd maar heb nog altijd hetzelfde resultaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik zie in mijn klantenzone niks veranderd, niet op PC en niet op de foon. Wat ik wel zie is dat jij niet op de startpagina staat van uw klantenzone maar een tariefwijziging hebt opgestart. Ook dat ziet er volgens mij normaal uit gelijk vroeger ...

Waar zie jij exact een wijziging in?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @Josette  en @Totem 

Dit is wat ik zie als de tarief plannen open en dan is het daarbij klaar. Voor de rest zie ik niks anders dat is allemaal nog zo als hoort te zijn. De cache en cookies legen doe ik regelmatig en dat blijft erop staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen