Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-21 22h10
Antwoorden: 9 antwoorden
Het is mij opgevallen dat de klantenzone in een veranderingsfase zit.
Blijkbaar is het nog niet helemaal voltooit want dit is ook alles wat ik op dit moment zie staan. Ook in de My Orange app zie ik dit staan en dan houd het er ook bij op.
Betekend dit dat er een verandering komt naar een geheel nieuwe klantenzone of is dit het enige deel wat gaat veranderen ?
@patrick2 schreef:
Het is mij opgevallen dat de klantenzone in een veranderingsfase zit.
Blijkbaar is het nog niet helemaal voltooit want dit is ook alles wat ik op dit moment zie staan. Ook in de My Orange app zie ik dit staan en dan houd het er ook bij op.
Betekend dit dat er een verandering komt naar een geheel nieuwe klantenzone of is dit het enige deel wat gaat veranderen ?
Ugh @patrick2,
Er zijn geen plannen om de klantenzone te vernieuwen, maar Totem heeft het doorgegeven zodat ze dit checken.
Totem's groetjes,
Totem
Is er al feedback van de bakoffice dat ze zien of weten wat er aan de hand is ? Zie nog altijd hetzelfde staan in de klantenzone , heb al de cache en cookies geleegd maar heb nog altijd hetzelfde resultaat.
Ik zie in mijn klantenzone niks veranderd, niet op PC en niet op de foon. Wat ik wel zie is dat jij niet op de startpagina staat van uw klantenzone maar een tariefwijziging hebt opgestart. Ook dat ziet er volgens mij normaal uit gelijk vroeger ...
Waar zie jij exact een wijziging in?