annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde klantenzone of toch niet

Topic gestart op: 07-02-21 22h10

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde klantenzone of toch niet

@Totem  

Het is mij opgevallen dat de klantenzone in een veranderingsfase zit. 

Schermafbeelding 2021-02-07 om 22.08.33.png

 Blijkbaar is het nog niet helemaal voltooit want dit is ook alles wat ik op dit moment zie staan. Ook in de My Orange app zie ik dit staan en dan houd het er ook bij op. 

Betekend dit dat er een verandering komt naar een geheel nieuwe klantenzone of is dit het enige deel wat gaat veranderen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  gedaan wat ik gevraagd heb? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  

Ja ja maar alles blijft hetzelfde staan. Het screenshot komt zelfs van de klantenzone van de pc. 

Heel bizar is het kan voor de rest ook niks anders zien of doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Ja heel gek.🙄

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Zoals ik reeds zei, wat jij hier toont is het beeld dat ik krijg als ik in mijn klantenzone klik op "wijzig tarief". Als je zomaar alle tarieven wil bekijken moet je op de website van Orange zijn, niet in uw klantenzone.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 goedemorgen,

hier ook alles normaal.

Doe de app eens verwijderen via instellingen- apps.

Start je foon opnieuw op.

Download hem opnieuw en kijk dan eens?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen