Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-25 15h46
Antwoorden: 1 antwoord
Noem me gerust een zeveraar maar na de overstap van Telenet naar Orange kan ik alleen maar laten weten dat wat facturatie aangaat Orange nog veel slechter is dan Telenet.
Als vzw met 5 vaste medewerkers en 2 wisselende medewerkers hebben wij internetdiensten op twee verschillende locaties en 7 mobiele abonnementen.
Wij hebben hiervoor 3 DRIE verschillende klantennummers, dus 3 verschillende facturen en 3 verschillende logins in de klantenzone. Wat een geluk dat ik email adressen kan bij fantaseren en linken aan mijn echt adres.
Persoonlijk vind ik dit beneden alle pijl in de 21e eeuw.
Bij Telenet was het portaal een potje maar dat is het bij Orange ook. Op meerdere plaatsen krijgen we te zien dat er door een technisch probleem iets niet werkt. Als je dan de helpdesk contacteert moet je meestal een half uur of langer wachten om dan te horen te krijgen "nog een paar dagen geduld, jullie zijn nieuwe klant". Inmiddels 6 weken verder en nog steeds hetzelfde.
BTW als je een SMS verstuurt zie je naar wie in de gedetailleerde factuur maar dat zie je niet bij MMS en het zijn net deze berichten die geld kosten.
Hey @KiwanisEurope ,
Ze hebben er, of maken er blijkbaar een zooitje van. Dit kan inderdaad beter. In jouw geval zou het toch mogelijk moeten zijn om te werken met 2 klantnummers en zeker niet 3.
Sowieso heb je 2 klantennummers nodige wegens 2 internetinstallatie's (heb ik je al eens uitgelegd dacht ik)
De GSMnr's kunnen overgezet worden naar 1 van beide klantennummers nodig voor de internetinstallaties maar ik vraag me zelfs af of je niet beter af zou zijn met een businesspakket ipv een particulier/soho pakket.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |