annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar dagelijks surfvolume raadplegen?

Topic gestart op: 10-05-18 20h22

Antwoorden: 3 antwoorden

a148146
Leidende verkenner

Waar dagelijks surfvolume raadplegen?

OPGELOST

Geachte is er ergens een plaats waar ik wanneer ik wil naar toe kan gaan om mijn surf vulume te gaan bekijken .Want ik ben een zwaar downloader en weet niet wat jullie metonbeperkt surfen bedoelen. Bij andere operators had je een meter maar ik vind hier nergens iets. 200GB en blijven surfen aan dezelfde prijs-200 blokken kopen- of alles wat over die je boven die 200 zit moet je bijbetalen. Vandaar zou dit voor mij interessant zijn.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Geachte is er ergens een plaats waar ik wanneer ik wil naar toe kan gaan om mijn surf vulume te gaan bekijken .Want ik ben een zwaar downloader en weet niet wat jullie metonbeperkt surfen bedoelen. Bij andere operators had je een meter maar ik vind hier nergens iets. 200GB en blijven surfen aan dezelfde prijs-200 blokken kopen- of alles wat over die je boven die 200 zit moet je bijbetalen. Vandaar zou dit voor mij interessant zijn.

Ugh! @a148146

 

Wat @patrick2 zegt klopt. Ik zou daar graag nog aan toevoegen dat we bij Orange een fair use policy hanteren van 750 Gb.

Alsook kan je in deze post bekijken waar je je surfvolume kan nakijken.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Geachte is er ergens een plaats waar ik wanneer ik wil naar toe kan gaan om mijn surf vulume te gaan bekijken .Want ik ben een zwaar downloader en weet niet wat jullie metonbeperkt surfen bedoelen. Bij andere operators had je een meter maar ik vind hier nergens iets. 200GB en blijven surfen aan dezelfde prijs-200 blokken kopen- of alles wat over die je boven die 200 zit moet je bijbetalen. Vandaar zou dit voor mij interessant zijn.

Ugh! @a148146

 

Wat @patrick2 zegt klopt. Ik zou daar graag nog aan toevoegen dat we bij Orange een fair use policy hanteren van 750 Gb.

Alsook kan je in deze post bekijken waar je je surfvolume kan nakijken.

 

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

Je hebt onbeperkt surf volume in het internet abonnement inbegrepen. Er zijn geen blokken van 200 GB die u bij moet nemen. Onbeperkt is Onbeperkt bij Orange. De regeling is wel natuurlijk voor prive gebruik en normaal gebruik. Mocht men ineens 500 GB op 1 dag downloaden dan klopt er ergens iets niet waardoor er natuurlijk een bepaalde controle is op de lijn , heeft met hacking te maken of ongewenste gebruiks op uw internet lijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


a148146
Leidende verkenner

meestal zat ik dus ook niet aan die 500maar toch had ik hier graag een meter of iets dergelijks gehad om die dagelijkse stand bij te houden. Ik zat meestal tond de 260 bij Telenet maar dit kwam ook omdat je het daar kon na zien sagalijks en dan downloade ik dagelijks ik geen films of muziek. Nu ik heel de dag op die pc aanwezig ben door een werkongeval gaat er veel volume door. En zou dit wel handig zijn. Want nu weet je van toeten of blazen.

Leden met de meeste pluimen