annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik hoeveel de restwaarde van mijn toestel is?

Topic gestart op: 11-03-18 06h48

Antwoorden: 7 antwoorden

blabla
Aspirant verkenner

Waar vind ik hoeveel de restwaarde van mijn toestel is?

OPGELOST

Ik heb mijn gsm abo arend. 12 maanden. Ik heb dit nu zo een 4 maand. Wat moet ik doen wanneer ik naar een andere provider wil? Waar vind ik hoeveel ik nog moet betalen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Even ingaan op info van @Totem

 

De info kan je terugvinden onder je klantenzone tabje  "Mijn Tariefplan" - Daar kies je het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is en klik je op de link "Bekijk de details van dit tariefplan".  Daar zie je volgende link (zie screenshot) - als je daarop klikt krijg je het tabelletje te zien en waar in de tabel je bent.

 

 

Untitled.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Mrmojado
Aspirant verkenner

Dit kan je vragen via Messenger aan Orange wat je restwaarde nog is . Dan zoeken zij dit op en geven je de info erover. 

TomN
Orange-werknemer

Even ingaan op info van @Totem

 

De info kan je terugvinden onder je klantenzone tabje  "Mijn Tariefplan" - Daar kies je het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is en klik je op de link "Bekijk de details van dit tariefplan".  Daar zie je volgende link (zie screenshot) - als je daarop klikt krijg je het tabelletje te zien en waar in de tabel je bent.

 

 

Untitled.jpg

Alex
Aspirant genezer


blabla schreef:

Ik heb mijn gsm abo arend. 12 maanden. Ik heb dit nu zo een 4 maand. Wat moet ik doen wanneer ik naar een andere provider wil? Waar vind ik hoeveel ik nog moet betalen?


Kan dit helpen? 🙂 (gevonden op https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/abonnement-met-smartphone)

Bereken de restwaarde voor je smartphone

Je restwaarde bij de start van je looptijd (maand 0) is de oorspronkelijke verkoopprijs van je smartphone verminderd met het bedrag dat je voor je toestel betaald hebt.

Bijvoorbeeld: een iPhone van € 800 - € 560 betaald = € 240 restwaarde

Deze restwaarde wordt gedeeld door het aantal maanden dat je verkoopsovereenkomst loopt, 12 of 24 maanden.

In dit voorbeeld: je overeenkomst loopt 24 maanden, dus € 240 / 24 maanden = € 10 / maand.

Elke maand dat je je smartphone behoudt, is in dit voorbeeld 10 euro minder restwaarde te betalen voor je toestel bij eventuele vroegtijdige stopzetting van het contract. Als je bijvoorbeeld wil weten hoeveel restwaarde je moet betalen als je je overeenkomst stopzet na 18 maanden (= 6 maanden resterende looptijd), moet je de maandelijkse restwaarde vermenigvuldigen met het aantal maanden voor het oorspronkelijke einde van de looptijd.

In dit voorbeeld: indien je je contract wil opzeggen na 18 maanden, betekent dit dat je 6 maanden voor het voorziene einde van de looptijd de overeenkomst stopzet. Dus : € 10 x 6 maanden = € 60 restwaarde te betalen bij vroegtijdige stopzetting van je contract

Bekijk een voorbeeld van een aflossingstabel op 24 maanden.

Leden met de meeste pluimen