annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom kan je maar 1 maand uw GB's gebruiken?

Topic gestart op: 21-02-18 22h03

Antwoorden: 12 antwoorden

dekarre
Gewaardeerd verkenner

Waarom kan je maar 1 maand uw GB's gebruiken?

OPGELOST

Ik heb een herlaadkaart omdat ik heel weinig mobiel bel. Eenmaal heb ik eens de belwaarde omgezet naar mobiel internet. De volgende maand was dit allemaal verdwenen, terwijl ik nog veel over had. Kan dit niet overgeplaatst worden naar de volgende maand, of geldig voor 1 jaar, net zoals de belminuten?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LukaV
Orange-werknemer

Je herlaadkaart is een jaar geldig, je bonus is 31 dagen geldig. Bij elke herlading wordt deze timer gereset.

Herlaad je herlaadkaart dus binnen deze periode met een bedrag van minstens 5 euro zodat je bonus niet vervalt.

Op deze manier kan je tot 12gb opsparen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
dekarre
Gewaardeerd verkenner

IK heb een herlaadkaart omdat ik heel weinig mobiel bel, dus die kaart van 15 Euro gaat maanden mee. Heb geen zin om deze elke maand te herladen, maar als ik dan enkele keren online wil zijn, waar geen wifi aanwezig is, zou ik ook moeten herladen. Sorry hoor maar denk eraan om een andere operator te nemen.

Sonjavg1
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem, ik vind dat je de keuze moet hebben om je krediet op te gebruiken voor die periode in of mobiele data of in belkrediet. Als je de tarieven bekijkt dan lijkt het ook zo of het is beide een jaar geldig maar dat is dus niet. Je koopt met je belkrediet voor 5€ surfvolume maar dat blijkt dan maar een maand geldig. Ik overweeg ook om van provider te veranderen.

0 pluimen
Thierry
Ervaren verkenner

Voor mijn situatie (data in het buitenland) is de Tempo Giga de beste keuze. En die situatie is voor iedereen anders. 

 

0 pluimen
LukaV
Orange-werknemer

Je herlaadkaart is een jaar geldig, je bonus is 31 dagen geldig. Bij elke herlading wordt deze timer gereset.

Herlaad je herlaadkaart dus binnen deze periode met een bedrag van minstens 5 euro zodat je bonus niet vervalt.

Op deze manier kan je tot 12gb opsparen.

Leden met de meeste pluimen