Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-05-19 17h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom vereist de My Orange app iedere maand de sms code.
Dit lijkt mij in deze tijden toch overbodig.
Een eenmalige registratie lijkt mij een pak gebruiksvriendelijker 🤪
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ugh @NaughtyByNature,
Om de My Orange app te kunnen gebruiken, controleren we het mobiele nummer van de gebruiker. Wanneer dat is gebeurd, onthoudt het systeem je gedurende 30 dagen. Dit heet een 'cookie'. Als je de applicatie pas opnieuw gebruikt na deze 30 dagen, moet de nummerherkenning opnieuw worden uitgevoerd.
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Saluut 🏹
Ugh @NaughtyByNature,
Om de My Orange app te kunnen gebruiken, controleren we het mobiele nummer van de gebruiker. Wanneer dat is gebeurd, onthoudt het systeem je gedurende 30 dagen. Dit heet een 'cookie'. Als je de applicatie pas opnieuw gebruikt na deze 30 dagen, moet de nummerherkenning opnieuw worden uitgevoerd.
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Saluut 🏹
Het is in deze tijden juist zeer goed dat dit gebeurt. Je hoort niks anders dan apps/accounts/mailadressen die gehackt worden.
@NaughtyByNature denk zelf dat er ergens een bug zit. Maar kan ook met verificatie te maken hebben dus de veiligheids regels.