Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-05-19 17h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom vereist de My Orange app iedere maand de sms code.
Dit lijkt mij in deze tijden toch overbodig.
Een eenmalige registratie lijkt mij een pak gebruiksvriendelijker 🤪
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom vereist de My Orange app iedere maand de sms code.
Dit lijkt mij in deze tijden toch overbodig.
Een eenmalige registratie lijkt mij een pak gebruiksvriendelijker 🤪
Ugh @NaughtyByNature,
Om de My Orange app te kunnen gebruiken, controleren we het mobiele nummer van de gebruiker. Wanneer dat is gebeurd, onthoudt het systeem je gedurende 30 dagen. Dit heet een 'cookie'. Als je de applicatie pas opnieuw gebruikt na deze 30 dagen, moet de nummerherkenning opnieuw worden uitgevoerd.
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Saluut 🏹
Is het werkelijk systematisch iedere maand? Ik heb het zelf ook al ervaren natuurlijk, maar ik zou toch durven zeggen dat de tussenpozen soms veel langer zijn dan een maand.
Dat is een goede vraag naar Orange toe: @Totem , wat is het criterium om opnieuw de SMS code verificatie uit te voeren wanneer men de My Orange app opstart? Is dat systematisch na een bepaalde periode of is dat na een welbepaalde actie of omgejeerd, na een periode een welbepaalde actie NIET te hebben uitgevoerd? Enlighten us please ...
Hier ook af en toe maar niet telkens iedere maand hoor.
Vind dit persoonlijk niet zo erg.
Veiligheid voor alles.