annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer Nieuwe tariefplannen/MyOrange App Update ?

Topic gestart op: 03-09-21 12h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wanneer Nieuwe tariefplannen/MyOrange App Update ?

OPGELOST

@Totem 

Wanneer komen er nieuwe tariefplannen & zal de MyOrange app eens een update krijgen ??

Ook wanneer komt de Esim beschikbaar voor aan te vragen in de klantenzone & wanneer komt de ondersteuning voor Esim op de Apple Watch 4G ? 

 

Groeten,

bigMODDER

Labels (3)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

Hopelijk zijn ze toch ergens mee bezig @Anonymous . 

Soms heb ik het gevoel alsof Orange stil staat en dat er niet veel nieuws onder de zon komt maar wie weet hé want de nieuwe Orange tv plus app is ook gekomen zonder dat we iets wisten. 

Wat bedoel je eigenlijk met nieuwe tarief plannen? Want we hebben toch niet heel lang geleden de nieuwe Go tarieven gekregen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Nieuwe tariefplannen zoals we nu hebben met de Go maar dan bv meer data nog bij .

Volgens wat ik lees op internet zou in oktober wel eens aanpassingen kunnen komen in de tariefplannen.

 

Groeten,

bigM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Persoonlijk wacht ik vooral op:

1)Een onbeperkt mobiel internet tariefplan zoals Proximus het doet. (Mobilus Unlimited Premium 5G)

2)Esim ondersteuning voor de Apple Watch.

3)Esim aanvragen via de MyOrange app of klantenzone.

 

Groeten,

bigM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 : Oktober zullen we het zien waar ze mee bezig zijn , maar ik ben bijna 100% zeker dat er iets zal komen , wat weet ik niet .

 

Groeten,

bigM

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 : Oktober zullen we het zien waar ze mee bezig zijn , maar ik ben bijna 100% zeker dat er iets zal komen , wat weet ik niet .

 

Groeten,

bigM

Anonymous
Niet van toepassing

Persoonlijk wacht ik vooral op:

1)Een onbeperkt mobiel internet tariefplan zoals Proximus het doet. (Mobilus Unlimited Premium 5G)

2)Esim ondersteuning voor de Apple Watch.

3)Esim aanvragen via de MyOrange app of klantenzone.

 

Groeten,

bigM

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Nieuwe tariefplannen zoals we nu hebben met de Go maar dan bv meer data nog bij .

Volgens wat ik lees op internet zou in oktober wel eens aanpassingen kunnen komen in de tariefplannen.

 

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

Hopelijk zijn ze toch ergens mee bezig @Anonymous . 

Soms heb ik het gevoel alsof Orange stil staat en dat er niet veel nieuws onder de zon komt maar wie weet hé want de nieuwe Orange tv plus app is ook gekomen zonder dat we iets wisten. 

Wat bedoel je eigenlijk met nieuwe tarief plannen? Want we hebben toch niet heel lang geleden de nieuwe Go tarieven gekregen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen