annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer implementatie RCS?

Topic gestart op: 26-08-18 12h34

Antwoorden: 6 antwoorden

ron2010
Aspirant verkenner

Wanneer implementatie RCS?

Is Orange nog van plan mee te evolueren met vooruitgang op messaging door RCS te implementeren. RCS is de vooruitgang en tilt messaging op een hoger niveau met waanzinnig uitgebreide en toegankelijke mogelijkheden die alle Android toestellen nazdloonlaten communiceren. 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Is Orange nog van plan mee te evolueren met vooruitgang op messaging door RCS te implementeren. RCS is de vooruitgang en tilt messaging op een hoger niveau met waanzinnig uitgebreide en toegankelijke mogelijkheden die alle Android toestellen nazdloonlaten communiceren.

Ugh @ron2010,

 

Totem gaf al een antwoord op je vraag in deze topic. Zeker eens checken 😉

 

 

Groetjes

Assia

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat zal er waarschijnlijk wel ooit van komen, maar volgens mijn bescheiden mening niet voordat Apple dat ook geïmplementeerd heeft voor zijn producten. Tussen haakjes, ikzelf heb een Android foon, dus ik praat niet voor mezelf.

Daarbij ben ik van mening dat het interessant zou zijn om alle operatoren gelijktijdig deze toepassing beschikbaar te stellen voor het publiek. Je kunt immers niet (altijd) weten over welk type foon uw correspondent beschikt en dan zou het toch jammer zijn als uw RCS berichtjes niet toekomen omdat uw correspondent er (nog) niet over beschikt ....

Dat is namelijk één van de sterke punten van SMS: eender welke GSM van eender welk merk, allemaal kunnen ze SMS sturen en ontvengen. Zolang je met RCS dezelfde service niet kunt bieden zal dit de SMS niet kunnen vervangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Ik wens RCS veel succes toe.

Maar volgens mij blijft Facebook baas, en blijft iedereen WhatsApp gebruiken. Ik zie niet iedereen overschakelen...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Frank76  schreef:

Ik wens RCS veel succes toe.

Maar volgens mij blijft Facebook baas, en blijft iedereen WhatsApp gebruiken. Ik zie niet iedereen overschakelen...


Het grote verschil is dat je voor WhatsApp en aanverwanten nog steeds internetverbinding nodig hebt. SMS heeft dat niet, en RCS ook niet ....

 

En dat terzijde, geloof het of niet, maar er zijn nog steeds mensen met gezond verstand die noch facebook noch whatsapp gebruiken Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen