annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is mijn klantennummer?

Topic gestart op: 27-10-18 15h00

Antwoorden: 5 antwoorden

Kaat
Aspirant verkenner

Wat is mijn klantennummer?

OPGELOST

Hallo,

ik ben overgestapt op een nieuw abonnement maar ik kan de factuur van orange niet meer vinden. Zou iemand het klantennummer van orange kunnen geven?

met vriendelijke groeten

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kaat u kan uw facturen ten allertijden opvragen via uw klantenzone. Dit vind u op de website van Orange rechtsboven staat klantenzone. Moest u niet kunnen inloggen zou ik een profiel aanmaken met uw email adres en een wachtwoord. Zo krijgt u , tenzij u anders insteld , elke maand ook een email dat er een factuur voor u ter beschikking staat. Evenetueel de Orange app downloaden en ook daar heeft u een inzicht in uw facturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Louisplayz
Aspirant verkenner

heymqg ik mijn klanten nummer  mijn nummer is **bleep**8

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Louisplayz  schreef:

heymqg ik mijn klanten nummer  mijn nummer is **bleep**8


Hier kan ik niet goed aan uit hoor .. Wat is uw vraag precies? Let op, nooit privé gegevens op een forum posten, heel de wereld kan meelezen. Wanneer die info toch noodzakelijk is om geholpen te worden, gebruik dan een privébericht.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kakthyke
Rekruut scout

ik zou gewoon graag mijn klantennummer nog eens willen opvragen want ik ken die niet van buiten? Iemand die weet hoe ik dit kan doen?? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kakthyke ook uw klantennummer vindt u terug in uw klantenzone. Als u daar inlogt of eerst een profiel aanmaakt en dan inlogt ziet u bij ' mijn profiel ' uw klantenummer staan. Ook als u de papieren facturen ontvangt staat deze altijd boven aan de brief. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen