Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-23 19h46
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goede dag
Mijn vraag is wat zijn de veranderingen die er gebeuren in mijn abonnement.
Ik werd geïnformeerd door Orange dat vanaf 15 januari 2023 mijn Go plus abonnement duurder zal worden maar ik hiervoor ook meer data zou krijgen.
Graag hier uitgebreid uitleg over met de verschillende opties data bundels.
Alvast Bedankt
Met vriendelijke groeten
EmmzLegendary ✌️
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een samenvatting vind je hier @EmmzLegendary
De prijs stijgt inderdaad. Maar je krijgt meer mobiele data en internetsnelheid zou ook stijgen. Normaal krijgen Orange klanten een brief per post met daarin alle wijzigingen die gaan gebeuren. Online is ook alles op te zoeken.
Je hebt toch duidelijk uw info gekregen ? in de mail & het staat overal op internet .
Als je goed leest is het ene bericht voor lounge leden en Orange medewerkers besten.
Het andere had ik liever van Orange medewerkers apart gehoord zodat ik accuraat info heb.
(2 verschillende berichten dus met 2 doeleinden.)
@EmmzLegendary schreef:
Als je goed leest is het ene bericht voor lounge leden en Orange medewerkers besten.
Het andere had ik liever van Orange medewerkers apart gehoord zodat ik accuraat info heb.
(2 verschillende berichten dus met 2 doeleinden.)
Misschien eens voor de duidelijkheid, blijkbaar niet goed begrepen: dit is een forum voor en door klanten. Hier zijn geen Orange medewerkers om u te woord te staan.
De CM heeft als taak om dit forum in goede banen te leiden. Niet om de klantendienst te vervangen.