annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke veranderingen gebeuren er voor mijn abonnement vanaf 15 januari 2023?

Topic gestart op: 07-01-23 19h46

Antwoorden: 11 antwoorden

EmmzLegendary
Ervaren verkenner

Welke veranderingen gebeuren er voor mijn abonnement vanaf 15 januari 2023?

OPGELOST

Goede dag

Mijn vraag is wat zijn de veranderingen die er gebeuren in mijn abonnement.

Ik werd geïnformeerd door Orange dat vanaf 15 januari 2023 mijn Go plus abonnement duurder zal worden maar ik hiervoor ook meer data zou krijgen.

Graag hier uitgebreid uitleg over met de verschillende opties data bundels.

Alvast Bedankt

 

Met vriendelijke groeten 

EmmzLegendary ✌️

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
JVV94
Veteraan verkenner

De prijs stijgt inderdaad. Maar je krijgt meer mobiele data en internetsnelheid zou ook stijgen. Normaal krijgen Orange klanten een brief per post met daarin alle wijzigingen die gaan gebeuren. Online is ook alles op te zoeken.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Je hebt toch duidelijk uw info gekregen ? in de mail & het staat overal op internet .

 

 

0 pluimen
EmmzLegendary
Ervaren verkenner

Als je goed leest is het ene bericht voor lounge leden en Orange medewerkers besten.

Het andere had ik liever van Orange medewerkers apart gehoord zodat ik accuraat info heb.

(2 verschillende berichten dus met 2 doeleinden.)

Cdt24801
Wijze
Wijze


@EmmzLegendary  schreef:

Als je goed leest is het ene bericht voor lounge leden en Orange medewerkers besten.

Het andere had ik liever van Orange medewerkers apart gehoord zodat ik accuraat info heb.

(2 verschillende berichten dus met 2 doeleinden.)


Misschien eens voor de duidelijkheid, blijkbaar niet goed begrepen: dit is een forum voor en door klanten. Hier zijn geen Orange medewerkers om u te woord te staan.

De CM heeft als taak om dit forum in goede banen te leiden. Niet om de klantendienst te vervangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen