annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wens van go basic naar go intense te gaan

Topic gestart op: 01-07-23 16h57

Antwoorden: 3 antwoorden

VINCENT_B
Aspirant verkenner

Wens van go basic naar go intense te gaan

Dag allen

Ik wenste graag mijn abonnement te veranderen van go basic naar go intense. Er is een leuke webpromo hierop waarbij de formule aan 29€ wordt aangeboden.

Wat blijkt enkel voor nieuwe klanten. Ik wil die leuke promo ook wel...

Moet ik nu echt mijn abonnement opzeggen, zodat ik dan maar voor een promo ga bij de concurrentie?

Misnoegd hierover @Orange. Trouwe klant en goede betaler.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

@VINCENT_B 

Beste Vincent,

Ik zat op een gegeven moment met een gelijkaardige situatie maar ik kon dat helaas niet doen want ik was klant en ik weet niet of ze dan zo gemakkelijk een contract verbreken en terug opmaken vanwege een promotie. Bij mij jammer genoeg niet, ik bleef dus bij Orange hoewel ik het niet geprobeerd heb, maar ik weet niet of ze met "nieuwe" Orange klanten, bedoelen, echt nieuwe Orange klanten en dus geen ex-klanten. Dus dat is een vraag die ik me wel af stel.

Ook mag je maar 1 promo hebben dus ik heb go extreme, - 14 euro want ik heb love trio maar moest ik een familielid uitnodigen dan krijg ik geen extra korting maar de andere wel.

Hoop dat dit een beetje helpt?

Mvg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, zo doen providers het om nieuwe klanten te werven.

je kunt surfen van de ene naar de andere voor de promoties

Wat de providers ook doen is kortingen geven als je meer dan 1 product hebt.

vb - als je twee Go Intense op je factuur hebt staan (=ander abonnement voor een familielid) krijg je 13 EUR korting per abonnement.  Dus 35 - 13 = 22 EUR per abonnement ipv 26. Deze korting loopt niet af na 12 maand

vb.  Als je vast internet combineert met een mobiel abonnement, kost internet 40 EUR ipv 46, en

Go Light 10 ipv 12

Go Plus 16 ipv 23

Go Intense 22 ipv 35

Go Extreme 33 ipv 47

Je kunt alles nalezen hier Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

 

Josette
Wijze
Wijze

@VINCENT_B  goedenavond,

en ik vermoed dat dit ook bij andere providers is ook wij hebben

het er al eens over gehad bij de oversten.

Je krijgt bij Orange heel veel cadeautjes naargelang je er klant bent.

Krijg je bij de anderen ook niet!

Je loopt over als je daar zin in hebt of je op lange termijn

er beter van word, neen denk ik niet.

Fijne avond.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen