annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Werkgever betaalt abonnement: geniet ik nog van alle voordelen?

Topic gestart op: 10-05-19 09h42

Antwoorden: 4 antwoorden

ALafosse
Rekruut scout

Werkgever betaalt abonnement: geniet ik nog van alle voordelen?

OPGELOST

Ik begin volgende maand met een nieuwe job en krijg hiervoor een nieuwe telefoon en abonnement bij orange. Ik behoud wel hetzelfde nummer. Ik vroeg mij af of ik dan nog steeds van de voordelen (gratis filmtickets) kan genieten dan of dat dit dan verloren gaat?

 

Vriendelijke groeten

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ALafosse dat ligt eraan wie dat abonnement gaat betalen. Als u zegt ik krijgt het neem ik aan dat uw werkgever dat betaald en dat beteknd dus dat het op de firma naam staat en heeft u dus geen cadeau's meer. Moest het op uw naam blijven staan en u betaald het abonnement dan geniet u wel natuurlijk van de cadeau's. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@ALafosse dat ligt eraan wie dat abonnement gaat betalen. Als u zegt ik krijgt het neem ik aan dat uw werkgever dat betaald en dat beteknd dus dat het op de firma naam staat en heeft u dus geen cadeau's meer. Moest het op uw naam blijven staan en u betaald het abonnement dan geniet u wel natuurlijk van de cadeau's. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een klein beetje afwijken, maar wel een interessante vraag: in zulk een geval, dus de werknemer neemt uw abo over maar jij behoud uw nummer, heb je dan nog toegang tot de klantenzone? De klant is immers uw werkgever ...

Ik vermoed van niet, want jij hoeft niet te neuzen in de facturen van de baas ...Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 nee want meestal zijn dat van die groeps abonnementen die een werkgever afsluit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dacht ik wel, is ook logisch ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen