Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-05-19 09h42
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik begin volgende maand met een nieuwe job en krijg hiervoor een nieuwe telefoon en abonnement bij orange. Ik behoud wel hetzelfde nummer. Ik vroeg mij af of ik dan nog steeds van de voordelen (gratis filmtickets) kan genieten dan of dat dit dan verloren gaat?
Vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ALafosse dat ligt eraan wie dat abonnement gaat betalen. Als u zegt ik krijgt het neem ik aan dat uw werkgever dat betaald en dat beteknd dus dat het op de firma naam staat en heeft u dus geen cadeau's meer. Moest het op uw naam blijven staan en u betaald het abonnement dan geniet u wel natuurlijk van de cadeau's.
@ALafosse dat ligt eraan wie dat abonnement gaat betalen. Als u zegt ik krijgt het neem ik aan dat uw werkgever dat betaald en dat beteknd dus dat het op de firma naam staat en heeft u dus geen cadeau's meer. Moest het op uw naam blijven staan en u betaald het abonnement dan geniet u wel natuurlijk van de cadeau's.
Een klein beetje afwijken, maar wel een interessante vraag: in zulk een geval, dus de werknemer neemt uw abo over maar jij behoud uw nummer, heb je dan nog toegang tot de klantenzone? De klant is immers uw werkgever ...
Ik vermoed van niet, want jij hoeft niet te neuzen in de facturen van de baas ...