annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijzigen tariefplan maar getrouwheidspremie!!

Topic gestart op: 01-10-20 06h29

Antwoorden: 4 antwoorden

Innferno
Aspirant verkenner

Wijzigen tariefplan maar getrouwheidspremie!!

Via app Orange wordt mij een beter en veel goedkoper tariefplan aangeboden. Nu indien ik het zou nemen, moet ik nog een extra getrouwheidspremie betalen. Hierdoor blijft uiteindelijk prijs hetzelfde. Zijn er andere mogelijkheid om toch goedkoper uit te komen? 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Innferno  het lijkt mij raar dat je meer gaat betalen voor je getrouwheidspremie daar klopt iets niet. Welk tarief plan heb je nu en is dat met toestel of zonder toestel ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Innferno
Aspirant verkenner

Ik heb koala-abo 35 euro met toestel inbegrepen.

nu wordt er mij een GO-abo van 20 euro aangeraden door de Orange-app. Maar getrouwheidspremie is 15euro. Dus prijs uiteindelijk is hetzelfde en dus ook geen voordeel indien ik wijzig.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Innferno  Nu is het duidelijk. Nee dat klopt dan doe je er niet veel profijt op dat klopt. Je hebt dan wel een nieuwe formule maar je hebt geen extra korting en je dubbele data en Coyote en Orange cloud vervallen. Deze gaan toch stoppen met de oude formules maar weet niet wanneer. Je kan wel eventueel naar een Go tarief gaan en dan gaan naar een getrouwheidsvoordeel van € 10 dan bespaar je wel maar heb je 9 GB data. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Innferno  goedemorgen, 

allereerst voor jou ...

Tagnieuw.jpg

Ik zou als ik jou was het niet online doen. Maar eens naar de winkel gaan 

of opbellen en je laten doorverbinden met iemand die de abbo goed kent.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen