Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-20 12h21
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is zo stom he met die factuurs
haha je bent grappig 😀♥️
@lipoon bij Telenet rekenen ze € 1 per minuut dat je belt. Bij het niet gebruiken van een hele minuut wordt er ook € 1 gerekend. Dus je wordt altijd op die minuut afgerekend. Telenet telt daar ook nog eens een start tarief bij als je verbinding maakt , dus zodra de hoorn opgenomen wordt dus je zit al aan bijna € 2 voor de eerste minuut. Dat Telenet en Base minder vragen dat kan maar waarom dat is heb ik geen idee van. Denk ook dat elke provider dit zelf kan beslissen hoeveel de gesprekken kosten. Het zijn roaming tarieven die ze door tellen. En denk dat Orange het maximum telt en Base het minste telt. En Telenet zit er ergens tussen.
Je kunt het ook kort uitleggen dus het is dan hetzelfde als je kort praat of lang.?
Ik heb ook een klacht neergelegd bij Test Aankoop ik ben geabonneerd Ik ben benieuwd wat Orange mij gaat antwoorden op de 70€ die ze mij willen aanrekenen naar buitenlandse nummers bellen