annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Woekerprijzen

Topic gestart op: 25-07-20 12h21

Antwoorden: 33 antwoorden

lipoon
Ervaren verkenner

Woekerprijzen

OPGELOST

Screenshot_20200725-120839.png

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Michelkh1
Ervaren verkenner

0 pluimen
33 ANTWOORDEN 33
Michelkh1
Ervaren verkenner

Oei dat is niet goed

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@lipoon  goedemiddag,

het is snel om met verwijten naar een provider te gooien. 

Maar meestal gaan de mensen zelf in de fout. En woekerprijzen de prijzen staan bij

iedere provider goed genoteerd wat de kosten kunnen zijn.

Amazon ligt niet in België en België telt nog altijd roamingkosten aan.

Zou dat maar eens goed nakijken.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
lipoon
Ervaren verkenner

Dat neem ik aan wat je zegt maar het zijn geen speciale nummers die ik gebeld heb maar nummers met de gewone internationale tarieven

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lipoon  het ligt er aan waar de klantendienst gevestigd is van Amazon. Heb het ook eens nagezien en het nummer is geen nummer wat ergens in Europa gevestigd is. Dus dat het je aangerekend wordt is de kans heel groot. En om precies te zijn is het nummer in Amerika gevestigd dus je hebt een Amerikaans nummer gebeld. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming#!/to/Verenigde-Staten

Jammer genoeg is dit bij elke provider dat deze kosten worden aangerekend. Dus een overstap zal je kosten niet verlagen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  bedankt voor je antwoord ik kon

het niet beter vertellen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen