annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

World travelpass 110€

Topic gestart op: 02-04-19 14h22

Antwoorden: 5 antwoorden

Ziondesaever
Gewaardeerd verkenner

World travelpass 110€

OPGELOST

Hallo ik ben nu in Uzebekistan en kan enkel maar bellen naar niet belgische nummers . Ik kan naar Duitseland bellen maar naar geen enkel belgisch nr . Iemand raad ? 

Bedankt alvast 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo ik ben nu in Uzebekistan en kan enkel maar bellen naar niet belgische nummers . Ik kan naar Duitseland bellen maar naar geen enkel belgisch nr . Iemand raad ? 

Bedankt alvast 

Ugh @Ziodesaever,

 

De Orange-stamleden onderzoeken momenteel het plaatselijk netwerk in Oezebekistan waar het probleem ligt waardoor oproepen naar Belgische nummers van daar uit niet correct worden gerout.

 

Wat betreft je 110 euro, fluisterden de Orange-stamleden me in dat ze dat bedrag zullen schrappen. 🙂

 

We vinden het heel jammer dat je de World Travelpass niet ten volle hebt kunnen benutten.

 

Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien

🏹 Totems Saluut 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Ziondesaever
Gewaardeerd verkenner

Niets werkt .

wacht al meer dan 5werkdagen op antwoord van Orange 

is niet normaal 110€ in de vuilbak 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo ik ben nu in Uzebekistan en kan enkel maar bellen naar niet belgische nummers . Ik kan naar Duitseland bellen maar naar geen enkel belgisch nr . Iemand raad ? 

Bedankt alvast 

Ugh @Ziodesaever,

 

De Orange-stamleden onderzoeken momenteel het plaatselijk netwerk in Oezebekistan waar het probleem ligt waardoor oproepen naar Belgische nummers van daar uit niet correct worden gerout.

 

Wat betreft je 110 euro, fluisterden de Orange-stamleden me in dat ze dat bedrag zullen schrappen. 🙂

 

We vinden het heel jammer dat je de World Travelpass niet ten volle hebt kunnen benutten.

 

Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Ziondesaever
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor dit gemaakte offer .

Jammer hoop dat dit opgelost word daar moet er regelmatig naar toe voor werk 

grt Luc

patrick2
Wijze
Wijze

@Ziondesaever  hopelijk gaat Orange u snel contacteren dat het opgelost is. Die 110 euro is niet in de vuilbak die krijgt u wel terug als het niet heeft gewerkt

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen