annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zakelijk en prive abonnement beide opvolgen in MyOrange app

Topic gestart op: 01-08-22 17h06

Antwoorden: 8 antwoorden

dpeeters
Gewaardeerd verkenner

Zakelijk en prive abonnement beide opvolgen in MyOrange app

OPGELOST

Beste,

Ik heb zowel een zakelijk abonnement via mijn werkgever als een prive abonnement. Beide Orange.

Bij mijn prive abonnement heb ik ook nog een ander gezinslid.
Ik gebruik de MyOrange app om het verbruik op te volgen.

Sinds kort heb ik een dual sim en heb ik zowel mijn zakelijk nummer als prive nummer op dezelfde gsm.
Nu zou ik graag het verbruik willen opvolgen van zowel mijn prive als zakelijk abonnement in dezelfde MyOrange app.

Is dit mogelijk?

Ik heb toegang tot de abonnementen via 2 verschillende email adressen.

 

Mvg,
Dries

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@dpeeters 

Dat is idd de enige oplossing , tenzij je natuurlijk je werk gsm nummer overneemt maar dat gaat natuurlijk niet aan de orde zijn. 

Jammer genoeg kun je niet anders dan op die manier werken. Heb je nu een tweede toestel dan is natuurlijk simpel dan heb je twee toestellen , twee verschillende nummers erin en je kan de My Orange app op twee toestellen gebruiken. Maar het idee achter een dual sim is uiteraard om de twee simkaarten tegelijkertijd te gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Pletse
Gewaardeerde genezer

@dpeeters 

Standaard zal dit niet lukken zoals hier al vermeld.
Echter als je de app van Orange 2 x zou kunnen installeren en met 2 verschillende logins zou kunnen werken, dan mss wel.
Ik weet niet welke GSM je hebt, Android of IOS, maar hier is alvast een voorbeeldje voor Android van wat ik bedoel:
https://www.themobileindian.com/how-to/how-to-use-two-or-more-accounts-for-an-app-on-the-same-smartp...

0 pluimen
dpeeters
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het idee. 

Ik heb een iphone. Voor zo ver ik weet is het daarbij niet mogelijk om een app twee keer te installeren, maar ik zal het eens onderzoeken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dpeeters @Pletse 

Je kan op een Iphone geen twee de zelfde app installeren op een Android geloof ik ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@dpeeters goedenavond,

inderdaad zoals @patrick2  je verteld zal dat moeten gebeuren.

Deze krijg je ook nog:

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen