annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zelfstandige klanten mogen nu van het multiproduct voordeel genieten !

Topic gestart op: 05-05-20 13h53

Antwoorden: 25 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Zelfstandige klanten mogen nu van het multiproduct voordeel genieten !

Ugh allen !

Zelfstandige klanten mogen van nu van het multiproduct voordeel genieten op drie voorwaarden :

1. Een LOVE-pakket hebben

2. Een Internet Boost actief hebben

3. Een Go Intense of een Go Unlimited hebben

Zelfstandige klanten kunnen ook ons Fiberaanbod nemen in combinatie met een Go Intense of een Go Unlimited aanschaffen om van het multiproductvoordel te genieten 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Labels (2)
25 ANTWOORDEN 25
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Jerre  schreef:

Hallo @Totem ,

Ik heb op 13/05 alle mobiele abonnementen binnen het love trio pack laten overzetten naar GO Intense.

Vandaag teruggebeld omdat er geen multiproduct voordeel verrekend werd.

Bleek dat ze de boost niet toegevoegd hadden, ik had het toen nochtans gevraagd omdat dit nodig was om van het multiproduct voordeel te genieten.

Ik vroeg dus de optie boost 200/20 aan 10€ (uw bericht van 22/05) maar die kon niet geactiveerd worden, enkel de 400/20 aan 15€ ?

 


Ugh @Jerre,

De optie boost 200/20 wordt niet meer geactiveerd. 

Totem heeft een update hierover gekregen en was een beetje onduidelijk, sorry hiervoor. De boost wordt automatisch naar 400/40 mbps geupgradet.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem

Bedankt voor de info, op de website werd enkel de prijs aangepast.

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/sneller-surfen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Bij deze is het dus bevestigd door de CM.

Je kan kiezen uit twee versies van boost:

  1. Een boost van 100/10 naar 200/20 => € 10 per maand.
  2. Een boost naar 400/40 => € 15 per maand

Opgelet, als ik me niet vergis is die boost van 200/20 enkel voor wie die nu al heeft en die wil behouden. Wie na 15/06 pas een boost neemt zal geen keuze hebben, dan is het de 400/40 aan € 15 per maand.

@NelsonM corrigeer mij wanneer ik hier foute info geef aub.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

15 euro per maand voor een boost? Ik vind dat een beetje te duur!! Is het wel zeker dat die modem van Orange 400 haalt? Er zijn zoveel zaken dat een internetsnelheid kan beïnvloeden. Maar dat is dus mijn mening. Ik koop het niet

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

15 euro per maand voor een boost? Ik vind dat een beetje te duur!! Is het wel zeker dat die modem van Orange 400 haalt? Er zijn zoveel zaken dat een internetsnelheid kan beïnvloeden. Maar dat is dus mijn mening. Ik koop het niet


Dat moet ieder voor zich uitmaken hé. Zelfs als het technisch geen probleem is moet je u de vraag stellen: heb ik dat nodig? Voor gewoon te streamen alleszins niet. Gamen? Misschien ....

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen