annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

abonnementen weergeven my orange

Topic gestart op: 01-09-22 00h36

Antwoorden: 4 antwoorden

a112730
Aspirant verkenner

abonnementen weergeven my orange

OPGELOST

heb altijd op my orange het verbruik van mijn 2 abonnementen kunnen zien

moest op mijn producten beheren klikken

sinds vorige maand is dit niet meer mogelijk

deze optie zou terug geactiveerd meten worden

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a112730 

Het kan ook anders. Ik heb een abo en een prepaid. Beide een eigen klantennummer en een eigen klantenzone.

Het is wel historisch zo gegroeid, dus niet samen aangekocht. OK, je moet wel tweemaal inloggen, maar beide zijn dus steeds apart te beheren. Geen verwarring mogelijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a112730 

Het kan ook anders. Ik heb een abo en een prepaid. Beide een eigen klantennummer en een eigen klantenzone.

Het is wel historisch zo gegroeid, dus niet samen aangekocht. OK, je moet wel tweemaal inloggen, maar beide zijn dus steeds apart te beheren. Geen verwarring mogelijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@a112730 

Dit heeft nog nooit gekund want dan hadden wij dat ook moeten zien en dat is nooit het geval geweest.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@a112730 goedemorgen,

géén idee normaal niet hoor.

Je kan wel de app eens verwijderen via je instellingen- apps - en daar verwijderen.

Start je toestel volledig opnieuw op en download de app opnieuw.

Heeft dit je niet geholpen, vraag dan even via FB-Messenger

via een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
a112730
Aspirant verkenner

ik ga dat proberen

want nu ist niet gemakkelijk met mijn dual gsm om te zien want mijn tweede abonnement nog over heeft

bedankt groetjes 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen