Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-20 12h41
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb momenteel een gsm waarop mijn sim kaart nog actief is, echter ben ik hem al een weekje of twee kwijt. Ik had hiervoor echter nog een andere gsm met dezelfde nummer en SIM, ik zou deze nu terug willen gebruiken, maar de sim kaart is hierop dus niet meer actief. Hoe kan ik de sim op mijn kwijtgespeeld gsm deactiveren en de sim op mijn oude gsm, degene die ik nu dus wil gebruiken, terug heractiveren?
@arnok2 als je je simkaart kwijt bent dien je deze direct te blokkeren. Dat doe je door de klantendienst te bellen +32 2 745 95 00
Je oude simkaart die je nog hebt wordt NIET geactiveerd. Elke simkaart wordt eenmalig geactiveerd en als je een nieuwe krijgt of wat dan ook zal de oude simkaart nooit terug een heractivering krijgen. Je dient dus een nieuwe simkaart aan te vragen , dat kan je doen via je klantenzone. Als je die vandaag aanvraagt heb je kans dat deze dinsdag in huis is. Dan kan je de nieuwe simkaart activeren doormiddel van het stappen plan wat in de brief staat.