annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

buiten bundel

Topic gestart op: 25-08-19 23h06

Antwoorden: 3 antwoorden

80396726
Aspirant verkenner

buiten bundel

ik ben wss buiten bundel en als ik 0900 nr bel dan is het bezet toon kan ik dat zelf terug activeren dat ik het nr kan bellen is om aankopen te doen

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@80396726 

Je kan altijd eens in uw klantenzone (op PC) gaan kijken welke opties je hebt aan - of afgezet voor uw foon. Misschien staat er ergens een optie uit die je liever aan hebt ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@80396726 

Ik heb net eens in mijn klantenzone gekeken en ik heb bvb multimedia aankopen op "geblokkeerd" staan. Dat is een voorziene optie (deze is trouwens gratis, er zijn uiteraard ook betalende opties).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Klopt , maar dit is enkel van toepassing voor de multimedia aankopen ( Google play enz ) dit is niet voor premium nummers enz.

 

Klik eens op deze link -> https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/bepaalde-nummers-blokkeren <- 

mss heb je hier een nummer op blok gezet , als dat zo is even Orange contacteren via Facebook , Twitter..

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen