annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

data herladen abonnement

Topic gestart op: 09-07-23 20h22

Antwoorden: 4 antwoorden

joliendemol
Aspirant verkenner

data herladen abonnement

Hoi,

Weet er iemand of je ook extra data kan krijgen/kopen wanneer je een abonnement hebt, maar je alles van de maand al hebt opgebruikt? Nu moet ik gewoon het tarief ‘buiten abonnement’ betalen, maar dat is wel best duur. Geen idee of dit bestaat, maar misschien weet iemand dat hier wel.

Alvast bedankt!

Groetjes

4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @joliendemol ,

@Trickie gaf al de uitleg om data bij te kopen.
Echter krijg je meer voor je geld als je een abonnement hoger neemt zoals @Gregory voorstelt.

Persoonlijk ben ik voorstander van Gregory zijn manier van werken.

Voorbeeld 1: Je bent Love klant (internet en TV, of zonder TV) en hebt een Go Plus met 20Gb. Betaal je €6 extra per maand voor een Go Intense, dan heb je 70Gb mobiele data ipv 20Gb. Dat is 50Gb extra voor €6!

Voorbeeld 2: Je bent geen Love klant en hebt enkel 1 GSM in het pakket en je hebt een Go Plus met 20Gb. Betaal je €12 extra per maand voor een Go Intense, dan heb je 70Gb mobiele data ipv 20Gb. Dat is dan 50Gb extra voor €12!

Vergelijk dit met het bijkopen van data, €10 voor 5Gb en je weet onmiddellijk wat er interessanter is.

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Pletse 

Beste Pletse

Als je een herlaadkaart EN abonnement hebt dan krijg je een voordeelpakket wat wil zeggen dat je korting op je abbonement krijgt zolang je herlaadkaart actief is= dat het nummer nog bestaand is ook al is er geen geld op. Dus ik zou persoonlijk de go light proberen. Dan kun je zelfs als je wenst over te schakelen naar een ander tarrief, dit probleemloos, doen.

Ik wens je veel succes toe!

Mvg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in My Orange je abonnement veranderen naar 1 met meer data. Volgende maand kun je dan terug verlagen als je dat wil. 
Is ook een optie als je in de EU op reis gaat

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@joliendemol Dat staat heel duidelijk op de website van Orange. In het menu: Mobiel / Opties en diensten / Abonnementopties. Onderaan vindt je "Meer data om te surfen" en dan kom je op deze pagina.

Als je in Google "orange abonnement extra data" ingeeft (zonder de quotes), is bovenstaande link trouwens het eerste resultaat. (hint, hint, ... 😉 )

Het komt erop neer dat je 5GB kunt bijladen voor 10€ en 15GB voor 20€. Beiden zijn 40 dagen geldig en via de klantenzone of de MyOrange-app te activeren.

Als het regelmatig voorkomt dat je data op is, schakel je best over naar een abo met meer data; dat gaat in zijn totaliteit altijd goedkoper zijn.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen