Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-22 18h52
Antwoorden: 4 antwoorden
Hoe komt het dat ik de rekening van mijn abonnement betaald heb maar mijn nummer nog steeds niet werkt.
Ik kreeg vrijdag een mailtje dat ik het die dag moest doen maar heb het zondag gedaan en heb nu al twee dagen geen service....
blokkeren ze je automatisch of hoe zit dat. Wel erg streng, ben student en heb mijn gsm echt nodig.
bedankt voor het advies
Ik zie dit af en toe @Takiveldhuizen
Waarom niet eerder overschrijven ? Dan komen deze situaties niet voor.
Als je laat betaalt doe dat dan van in de Orange App. zo weten ze direct dat het betaald is. Als je overschrijft duurt het wel een paar werkdagen. Het geld moet van de ene naar de andere bank. Daarna moeten de uittreksels nog door een computer programma
Bedankt greg!!! Het is dus niet zo dat ik mijn nummer nooit meer kan gebruiken? deze zal een van de dagen gedeblokkeerd worden? of is de blokkade permanent?
Zal terug actief worden, Je zult even moeten wachten @Takiveldhuizen
@Takiveldhuizen tja op tijd betalen,
dan heb je deze miserie niet hé.
Je moet rekenen op 3 werkdagen als je via de bank betaald.
Dus zal het eerdaags wel oké zijn. Streng, tja ze kunnen niet zien wie wat is toch?
Of neem contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.