annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

deblokkeren van mijn nummer

Topic gestart op: 18-10-22 18h52

Antwoorden: 4 antwoorden

Takiveldhuizen
Aspirant verkenner

deblokkeren van mijn nummer

Hoe komt het dat ik de rekening van mijn abonnement betaald heb maar mijn nummer nog steeds niet werkt. 

Ik kreeg vrijdag een mailtje dat ik het die dag moest doen maar heb het zondag gedaan en heb nu al twee dagen geen service.... 

blokkeren ze je automatisch of hoe zit dat. Wel erg streng, ben student en heb mijn gsm echt nodig. 

bedankt voor het advies 

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Ik zie dit af en toe @Takiveldhuizen 

Waarom niet eerder overschrijven ? Dan komen deze situaties niet voor.

Als je laat  betaalt doe dat dan van in de Orange App.  zo weten ze direct dat het betaald is.  Als je overschrijft duurt het wel een paar werkdagen.  Het geld moet van de ene naar de andere bank.  Daarna moeten de uittreksels nog door een computer programma 

Takiveldhuizen
Aspirant verkenner

Bedankt greg!!! Het is dus niet zo dat ik mijn nummer nooit meer kan gebruiken? deze zal een van de dagen gedeblokkeerd worden? of is de blokkade permanent? 

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zal terug actief worden,  Je zult even moeten wachten @Takiveldhuizen 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Takiveldhuizen tja op tijd betalen,

dan heb je deze miserie niet hé.

Je moet rekenen op 3 werkdagen als je via de bank betaald.

Dus zal het eerdaags wel oké zijn. Streng, tja ze kunnen niet zien wie wat is toch?

Of neem contact op via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen