annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

factuur nog niet ontvangen

Topic gestart op: 17-04-20 16h36

Antwoorden: 6 antwoorden

arcam
Gewaardeerd verkenner

factuur nog niet ontvangen

beste , een smartphone ontvangen huawei p30 op za 11 april maar heb nog steeds mijn factuur niet gekregen, daar een cashback op het toestel zit heb ik deze factuur nodig voor de registratie.hoe lang duurt dit voor ik deze factuur krijg?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@arcam  je kan doen wat @Josette  aangegeven heeft maar je kan misschien ook eens kijken in je klantenzone. Misschien dat daar een factuur staat van je aankopen. Moest je die nu dringend nodig hebben ( wat ik me kan voorstellen anders verloopt de actie ) dan kan je eens via Messenger of Twitter versturen. Daar kunnen ze je misschien wel een factuur bezorgen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
arcam
Gewaardeerd verkenner

beste, probleem is nog altijd niet opgelost,heb al contact opgenomen via twitter,ging in orde komen maar nog niks gehoord,heb deze factuur dringend nodig voor de cashback op de smartphone,heb al spijt van mijn overschakeling!!! een zeer tevreden klant!!!

patrick2
Wijze
Wijze

@arcam  hebben ze al geantwoord op je vraag via Twitter ? Zo niet dan even geduld hebben he , voor die mensen is het ook ontzettend druk nu de shops gesloten zijn. Je kan ze altijd nog eens sturen om ze er attent op te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
arcam
Gewaardeerd verkenner

laten ook niks horen via twitter!!!wat een bende....

 

Leden met de meeste pluimen