Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-04-20 16h36
Antwoorden: 6 antwoorden
beste , een smartphone ontvangen huawei p30 op za 11 april maar heb nog steeds mijn factuur niet gekregen, daar een cashback op het toestel zit heb ik deze factuur nodig voor de registratie.hoe lang duurt dit voor ik deze factuur krijg?
@arcam je kan doen wat @Josette aangegeven heeft maar je kan misschien ook eens kijken in je klantenzone. Misschien dat daar een factuur staat van je aankopen. Moest je die nu dringend nodig hebben ( wat ik me kan voorstellen anders verloopt de actie ) dan kan je eens via Messenger of Twitter versturen. Daar kunnen ze je misschien wel een factuur bezorgen.
beste, probleem is nog altijd niet opgelost,heb al contact opgenomen via twitter,ging in orde komen maar nog niks gehoord,heb deze factuur dringend nodig voor de cashback op de smartphone,heb al spijt van mijn overschakeling!!! een zeer tevreden klant!!!
@arcam hebben ze al geantwoord op je vraag via Twitter ? Zo niet dan even geduld hebben he , voor die mensen is het ook ontzettend druk nu de shops gesloten zijn. Je kan ze altijd nog eens sturen om ze er attent op te maken.
laten ook niks horen via twitter!!!wat een bende....