- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
factuur
ik verblijf momenteel in de Filipijnen, heb een factuur ontvangen van 750 euro, ik zou 7 keer gebeld hebben, heb ik dus niet, ik heb hier totaal geen service.
Hoe kan ik Orange e-mailen, kan dus niet bellen.
Alvast bedankt
marc
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Niet erg snel, dat is relatief hé.
Je moet beseffen dat er daar ontzettend veel berichtjes toekomen plus dat die mensen de moeite doen om dat grondig te lezen, de juiste diensten moeten aanspreken en dan een gefundeerd antwoord geven. Vergeet niet dat het allemaal schriftelijk is, je hebt dus iets in de hand moesten ze u blaaskes willen wijsmaken of u afschepen.
Dat doen ze dus niet, ze werken grondig en zoiets heeft zijn tijd nodig. Het alternatief is dat je na een uur antwoord hebt maar dat je er niks mee bent. Aan u de keuze.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey Cdt24801
Ja dat is idd wel waar, ben allang blij dat het in behandeling is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@marc374 schreef:
Hey Cdt24801
Ja dat is idd wel waar, ben allang blij dat het in behandeling is.
That's the spirit. Vergeet ook nooit dat geduld HET toverwoord is van Orange. Moest je dat nog niet ervaren hebben of weten, dan ben je bij deze op de hoogte gebracht. 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mailen kan niet, bellen vanuit de Filipijnen zal wel duur zijn, dan schiet er enkel het webcare team over. Dat kan je bereiken via messenger of twitter.
Dat zouden dan 7 foontjes van meer dan € 100 elk geweest zijn, dat is toch wel veel ...
Ik hoop voor u dat de klantendienst / webcare team dat snel voor u kan uitklaren ...
Tussen haakjes, je zegt geen service, bedoel je dan echt van geen enkele provider? Je kan daar absoluut niet telefoneren? Dus jij niet maar iemand anders ook niet .... ?
Trouwens, staat/staan op die factuur geen nummer(s) waarnaar je zogezegd gebeld zou hebben? Zou toch moeten .. Ken je dat nummer of die nummers? En van waar zijn die nummers? België of ergens anders?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
heb je een link van dat webcare team aub