annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

factuur

Topic gestart op: 03-08-20 03h20

Antwoorden: 10 antwoorden

marc374
Gewaardeerd verkenner

factuur

ik verblijf momenteel in de Filipijnen, heb een factuur ontvangen van 750 euro, ik zou 7 keer gebeld hebben, heb ik dus niet, ik heb hier totaal geen service.

Hoe kan ik Orange e-mailen, kan dus niet bellen.

Alvast bedankt

marc

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

@marc374 

Niet erg snel, dat is relatief hé.

Je moet beseffen dat er daar ontzettend veel berichtjes toekomen plus dat die mensen de moeite doen om dat grondig te lezen, de juiste diensten moeten aanspreken en dan een gefundeerd antwoord geven. Vergeet niet dat het allemaal schriftelijk is, je hebt dus iets in de hand moesten ze u blaaskes willen wijsmaken of u afschepen.

Dat doen ze dus niet, ze werken grondig en zoiets heeft zijn tijd nodig. Het alternatief is dat je na een uur antwoord hebt maar dat je er niks mee bent. Aan u de keuze.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
marc374
Gewaardeerd verkenner

Hey Cdt24801

Ja dat is idd wel waar, ben allang blij dat het in behandeling is.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@marc374  schreef:

Hey Cdt24801

Ja dat is idd wel waar, ben allang blij dat het in behandeling is.


That's the spirit. Vergeet ook nooit dat geduld HET toverwoord is van Orange. Moest je dat nog niet ervaren hebben of weten, dan ben je bij deze op de hoogte gebracht. 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@marc374 

Mailen kan niet, bellen vanuit de Filipijnen zal wel duur zijn, dan schiet er enkel het webcare team over. Dat kan je bereiken via messenger of twitter.

Dat zouden dan 7 foontjes van meer dan € 100 elk geweest zijn, dat is toch wel veel ...

Ik hoop voor u dat de klantendienst / webcare team dat snel voor u kan uitklaren ...

Tussen haakjes, je zegt geen service, bedoel je dan echt van geen enkele provider? Je kan daar absoluut niet telefoneren? Dus jij niet maar iemand anders ook niet .... ?

Trouwens, staat/staan op die factuur geen nummer(s) waarnaar je zogezegd gebeld zou hebben? Zou toch moeten .. Ken je dat nummer of die nummers? En van waar zijn die nummers? België of ergens anders?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
marc374
Gewaardeerd verkenner

heb je een link van dat webcare team aub

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen