Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-20 13h52
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste orange,
Hier thuis zitten wij met twee leerkrachten en we hebben voor een flybox gekozen. Dit past perfect in onze structuur na de schooluren online te werken en 's avonds nog een serie te zien voor het slapengaan.
Maar nu met deze coronatijden verloopt het allemaal wat moeilijker..
Wij moeten live lesgeven, online filmpjes uploaden, taken uploaden, taken online verbeteren en downloaden etc. Hierna zien we ook nog eens graag een serie na het online werk (op de laagste kwaliteit anders geraken we er zeker niet) en dit zijn er natuurlijk wat meer dan gewoonlijk.
Ik hoop dat u ook begrijpt dat het dataverbruik enorm is gestegen.
Na 16 dagen zit ons surfvolume er bijna door en heb ik moeten bijkopen om toch ons werk als leerkracht online te kunnen blijven doen. dit bijkopen is zeer prijzig. 1euro/gig. En in deze tijden vliegt dat er natuurlijk snel door. Aangezien we niet weten hoelang dit nog gaat duren, zal het voor ons een zeer kostelijke tijd worden op gebied van internet!
Alvast bedankt voor de 5gig mobiel internet maar daar zijn wij spijtig genoeg weinig mee..
Kan hier geen oplossing voor worden gevonden?
Met vriendelijke groeten
bezorgde leerkrachten
Beste Stijn,
Wij zouden u zeer graag verder helpen, maar hier op Tribe zijn wij zelf ook allemaal gewone Orange klanten. Je kunt u dus het beste richten tot de klantendienst. Telefonisch zal moeilijk zijn momenteel, misschien beter via messenger of twitter uw verhaal doen. Ook daar zul je waarschijnlijk niet onmiddellijk respons krijgen, maar het zal er wel komen.
Ik duim met u mee voor een vlotte oplossing van uw probleem.