annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gebruik buiten bundel

Topic gestart op: 07-09-20 10h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Gunter12
Gewaardeerd verkenner

gebruik buiten bundel

OPGELOST

ik heb een vraag over digital global pass

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunter12  je kan altijd bellen met de klantendienst daar heb je niet speciaal je nummer voor nodig bij Orange of heb je ook niet een abonnement voor nodig. Je kan dus bellen naar : +32 2 745 95 00 

Je kan ook een bericht sturen via Messenger als je een FB account hebt of je kan altijd sturen via Twitter. Dus er zijn wegen die je tot de klantendienst leiden. Als je belt kan het zijn dat je moet wachten en als je bericht stuurt via Messenger moet je niet wachten. Dan zullen ze je vraag rechtstreeks door geven aan de juiste dienst en na een aar dagen nemen ze contact met je terug op voor een antwoord / oplossing. 

Je kan hier ook altijd je vraag stellen, aangezien we hier al veel beantwoord hebben kan het natuurlijk zijn dat je antwoord al er tussen staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunter12  en kan je dan ook precies je vraag stellen? Je bent nu op een forum en geen klantendienst en dan is het dus makkelijk als je ook direct je vraag stelt. Dan zal een van de Tribers je proberen te helpen , wij zijn ook gewoon klanten zoals jou. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gunter12
Gewaardeerd verkenner

Hoe kom ik eigenlijk in contact met de klantendienst, telefonisch gaat niet want ons gsm abonnement is via een andere provider. Het gaat hier over het mobiel internet Flybox. Ik vind nergens voor vb te chatten met een medewerker, ik kwam steeds bij jullie terecht.

Marleen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunter12  je kan altijd bellen met de klantendienst daar heb je niet speciaal je nummer voor nodig bij Orange of heb je ook niet een abonnement voor nodig. Je kan dus bellen naar : +32 2 745 95 00 

Je kan ook een bericht sturen via Messenger als je een FB account hebt of je kan altijd sturen via Twitter. Dus er zijn wegen die je tot de klantendienst leiden. Als je belt kan het zijn dat je moet wachten en als je bericht stuurt via Messenger moet je niet wachten. Dan zullen ze je vraag rechtstreeks door geven aan de juiste dienst en na een aar dagen nemen ze contact met je terug op voor een antwoord / oplossing. 

Je kan hier ook altijd je vraag stellen, aangezien we hier al veel beantwoord hebben kan het natuurlijk zijn dat je antwoord al er tussen staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gunter12
Gewaardeerd verkenner

OK bedankt ik probeer via FB

Leden met de meeste pluimen