annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

go plus + flybox -> vermindering ?

Topic gestart op: 21-08-22 12h26

Antwoorden: 4 antwoorden

tojac
Gewaardeerd verkenner

go plus + flybox -> vermindering ?

Ik gebruik momenteel Orange flybox. Als ik nu een GoPlus abonnement neem, betaal ik dan 16 euro of is het 21 euro. Word ik aanzien als nieuwe klant?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@tojac 

Moest je nog geen klant zijn met de gsm bij Orange en je besteld online je simkaart krijg je de levenslange korting van € 5 per maand. 

Moest je al klant zijn met de gsm en de Flybox krijg je die korting niet. Neem je een Love pack dan heb je recht in je Go Plus op een korting dan heb je die korting wel. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tojac
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je antwoord. Maar bij de Flybox heb je een gsm nummer. Wordt dit dan aanschouwt als zijnde een gsm, zodat ik de korting niet krijg?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@tojac 

Je Flybox is altijd een mobiel gsm nummer omdat er een simkaart in steekt. Dus met andere woorden je hebt enkel de Flybox met een abonnement en dus geen gsm abonnement. 

De Flybox is gewoon een internet abonnement gekoppeld aan een 'gsm nummer'. Je kan dus niet bellen of gebeld worden via dat nummer dat doet voor de rest niks. 

Dan kan je dus online je bestelling plaatsen en heb je recht op die levenslange korting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tojac
Gewaardeerd verkenner

Heel goed.

Je bent heel erg bedankt voor je duidelijk antwoord.

Groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen