annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone SE 2020 aankopen met abonnement

Topic gestart op: 23-04-20 14h50

Antwoorden: 9 antwoorden

Jolika
Aspirant verkenner

iPhone SE 2020 aankopen met abonnement

OPGELOST

Ik zou graag binnekort de iPhone SE 2020 aankopen. het voorgestelde abonnement van organge is : 2GB smart data + Go unlimited = 99€.  Ik heb samen met mijn partner het Go intense abonnement waardoor we hierdoor 21€ betalen per kaart ipv 30€ per kaart. Kan ik dan mijn Go intense abonnement behouden en ipv 99€ op te leggen een groter bedrag betalen ? 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

beste @patrick2 @Jolika ,

Het multiproductvoordeel blijft geldig. Smart data is gewoon een optie om de gsm maandelijks te betalen i.p.v. éénmalig. De korting blijft dus indien je LOVE of meerdere nummers hebt.

En voor de Iphone SE 2020 is er zeer binnenkort meer informatie beschikbaar 😉 (moet toch een beetje opletten wat ik hier allemaal mag (en vooral niet mag) zeggen 🤣)

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Jolika  de smart data die je hebt of gaat krijgen is die gene wat je korting bepaald. Hoe groter je smart data des te meer korting je hebt. Je Go Intense kan je blijven behouden dat is geen probleem alleen je maand bedrag zal anders worden. Het is dan je afbetaling toestel + je abonnement en dat maakt je totaal som en in dit geval zal dat dan 45 euro per maand zijn. 

Ik vermoed wel dat je korting van 9 euro dan zal komen te vervallen maar daar ben ik niet zeker van.

@Totem  of @TomB  blijft je combinatie voordeel bestaan als je een toestel koppelt aan je abonnement ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

beste @patrick2 @Jolika ,

Het multiproductvoordeel blijft geldig. Smart data is gewoon een optie om de gsm maandelijks te betalen i.p.v. éénmalig. De korting blijft dus indien je LOVE of meerdere nummers hebt.

En voor de Iphone SE 2020 is er zeer binnenkort meer informatie beschikbaar 😉 (moet toch een beetje opletten wat ik hier allemaal mag (en vooral niet mag) zeggen 🤣)

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 


Jolika
Aspirant verkenner

Nog een vraagje, ivm met overname van oude gsm. Met de huidige stand van zake is dit niet mogelijk om je oude gsm terug te brengen, maar is het dan mogelijk om die na de aankoop van je nieuwe gsm nog binnen te brengen en als nog geld terug te krijgen of hoe kan dit opgelost worden ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jolika  je oude gsm kan je altijd binnen brengen. Maar houd er dan rekening mee dat de waarde van die gsm ook gezakt kan zijn. Dat zijn dag waardes en verschillen per dag dus als je nu 200 ziet staan kan het morgen 180 euro zijn. Het was een leuke korting extra geweest maar die heb je nu niet helaas. Moest je terug binnen mogen in de shops kan je hem als nog inleveren. Je krijgt NOOIT contant geld je krijgt een waardebon een voucher voor dat bedrag. En dat kan je besteden in een shop om iets anders bij te kopen / korting te krijgen dus denk aan een hoesje , oplader , geheugenkaart , statiefje en ga zo maar door. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen