Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-20 14h50
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
beste @patrick2 @Jolika ,
Het multiproductvoordeel blijft geldig. Smart data is gewoon een optie om de gsm maandelijks te betalen i.p.v. éénmalig. De korting blijft dus indien je LOVE of meerdere nummers hebt.
En voor de Iphone SE 2020 is er zeer binnenkort meer informatie beschikbaar 😉 (moet toch een beetje opletten wat ik hier allemaal mag (en vooral niet mag) zeggen 🤣)
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Jolika de smart data die je hebt of gaat krijgen is die gene wat je korting bepaald. Hoe groter je smart data des te meer korting je hebt. Je Go Intense kan je blijven behouden dat is geen probleem alleen je maand bedrag zal anders worden. Het is dan je afbetaling toestel + je abonnement en dat maakt je totaal som en in dit geval zal dat dan 45 euro per maand zijn.
Ik vermoed wel dat je korting van 9 euro dan zal komen te vervallen maar daar ben ik niet zeker van.
@Totem of @TomB blijft je combinatie voordeel bestaan als je een toestel koppelt aan je abonnement ?
beste @patrick2 @Jolika ,
Het multiproductvoordeel blijft geldig. Smart data is gewoon een optie om de gsm maandelijks te betalen i.p.v. éénmalig. De korting blijft dus indien je LOVE of meerdere nummers hebt.
En voor de Iphone SE 2020 is er zeer binnenkort meer informatie beschikbaar 😉 (moet toch een beetje opletten wat ik hier allemaal mag (en vooral niet mag) zeggen 🤣)
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Nog een vraagje, ivm met overname van oude gsm. Met de huidige stand van zake is dit niet mogelijk om je oude gsm terug te brengen, maar is het dan mogelijk om die na de aankoop van je nieuwe gsm nog binnen te brengen en als nog geld terug te krijgen of hoe kan dit opgelost worden ?
@Jolika je oude gsm kan je altijd binnen brengen. Maar houd er dan rekening mee dat de waarde van die gsm ook gezakt kan zijn. Dat zijn dag waardes en verschillen per dag dus als je nu 200 ziet staan kan het morgen 180 euro zijn. Het was een leuke korting extra geweest maar die heb je nu niet helaas. Moest je terug binnen mogen in de shops kan je hem als nog inleveren. Je krijgt NOOIT contant geld je krijgt een waardebon een voucher voor dat bedrag. En dat kan je besteden in een shop om iets anders bij te kopen / korting te krijgen dus denk aan een hoesje , oplader , geheugenkaart , statiefje en ga zo maar door.