annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone SE 2020 aankopen met abonnement

Topic gestart op: 23-04-20 14h50

Antwoorden: 9 antwoorden

Jolika
Aspirant verkenner

iPhone SE 2020 aankopen met abonnement

OPGELOST

Ik zou graag binnekort de iPhone SE 2020 aankopen. het voorgestelde abonnement van organge is : 2GB smart data + Go unlimited = 99€.  Ik heb samen met mijn partner het Go intense abonnement waardoor we hierdoor 21€ betalen per kaart ipv 30€ per kaart. Kan ik dan mijn Go intense abonnement behouden en ipv 99€ op te leggen een groter bedrag betalen ? 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

beste @patrick2 @Jolika ,

Het multiproductvoordeel blijft geldig. Smart data is gewoon een optie om de gsm maandelijks te betalen i.p.v. éénmalig. De korting blijft dus indien je LOVE of meerdere nummers hebt.

En voor de Iphone SE 2020 is er zeer binnenkort meer informatie beschikbaar 😉 (moet toch een beetje opletten wat ik hier allemaal mag (en vooral niet mag) zeggen 🤣)

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  dat is dan duidelijk !!!! 

Je combinatie voordeel blijft dus bestaan ook als je een gsm koppelt aan je abonnement. 

@Jolika  dus je kan perfect ingaan op die promo en als ik het mag lezen , dan komt er een heel sterke promotie op die Iphone SE 2020. Maar goed lezen en begrijpen wie begrijpen kan. 

En @TomB  je mag ons altijd iets zeggen he we zullen het niet door vertellen dat jij het hebt gezegd 🤣

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 

Binnenkort kan ik waarschijnlijk terug in de shop aan het werk (telesales), dan kan ik hopelijk een aantal Tribers ook helpen indien nodig met tariefwijzigingen en eventueel enkele problemen naar activatie helpen oplossen of meer informatie te geven. Nog even aftoetsen of dit wel toegestaan is.  Voor alle duidelijkheid shops blijven wel nog gesloten momenteel.

Ik kijk er alvast naar uit. Een dikke maand technisch werkloos is lang, goesting om er terug in te vliegen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 


patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  kan me voorstellen dat zo lang thuis niks is maar voor niemand niet. 

Zou fijn zijn als je dat kan 'telesales' activering en dergelijke te doen . Dan zou er wat meer 'hulp' zijn hier dat mensen sneller geholpen zouden zijn. Had graag zelf die optie ook gehad maar ja ik ben geen moderator en geen medewerker van Orange dus helaas kan ik niet verder helpen. Had al veel opgelost kunnen krijgen op die manier. 

Hebben jullie al een idee van de eventuele maatregelen voor als de shops open mogen? Bijvoorbeeld 10 mensen in de shop , naar gelang hoe groot de shop is natuurlijk. Of op afspraak komen naar een shop ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 

Testen zijn nu bezig met klanten op afspraak. 

Naar maatregelen, ik sta zelf in de Veldstraat, wat op zich een vrij grote winkel is. Wij hebben 3 pc's aan ons kassameubel waar we perfect 1.5m kunnen garanderen en 2 eilanden waar we 'security' lint gebruiken om 1.5m te creëren. Dit was al van toepassing voor de lockdown. Dagelijks poetspersoneel, alcoholgel, handschoenen, maskers hadden we ook al gekregen. Dus dat op zich staat allemaal al klaar. Max 10 mensen in de shop is kwestie van puur een bordje uithangen en zeggen tegen de klanten om buiten te wachten mocht het nodig zijn. Daar is volgens mij ook wel enorm veel begrip voor van klanten uit. 

Normaal gezien draaien wij ongeveer op 140-160 klanten per dag wat overeenkomt op 10 klanten per uur (3 verkopers).  Dat zal natuurlijk wel iets trager zijn allemaal aangezien we ook onze handen ontsmetten enz. tussen de klanten door. Dus ik hoop dat er geen rij tot 5 winkels verder zal staan. En daar vrees ik wel echt voor mocht alles terug open gaan. Want lange wachttijden zorgt voor frustratie bij klanten en dergelijke waar wij niets aan kunnen doen. Maar Orange doet al het nodige zowel qua materiaal als informatief naar personeel toe. Zeer tevreden van hoe we deze crisis aanpakken. Er komt veel meer bij kijken dan de meeste denken. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  er komt een heleboel bij kijken om zomaar 'even' open te gaan. De impact zal voor jullie groter dan voor de klant die heeft enkel de frustratie. Maar goed zoals ik lees zijn de maatregelen toch heel strikt en goed genomen. Hier in de Maastrichterstraat is maar een kleine shop en 2 pc's, tussen ruimte voor 2 bediendes. Enkel het probleem is de afstand die niet genomen kan worden dus dat zal een probleem vormen en aangezien onze winkel al een paar keer is overvallen zal 1 bediende niet volstaan. 

Dat een klant moet wachten of dat er een rij staat ....tja .....daar doe je niks aan.Dat zal voorlopig toch zijn als de shops open gaan , en eender welke winkel dan ook. 

Maar toch petje af voor Orange in het algemeen , alle calls die nu worden opgevangen , het totale webcare team , en de rest van de organisatie. Het valt nu niet mee alles verwerkt te krijgen , bestellingen , dossiers , calls en ga zo maar door. Maar dat is ook iets wat veel mensen vergeten en dat is eigenlijk wel jammer. Maar ik heb dan ook jaren bij Telenet gewerkt dus mijn ervaring komt er bij kijken en weet waar we over spreken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen