Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-18 10h39
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey hey,
Ik vroeg me af hoe het in zijn werk gaat als ik graag de iPhone XS wil kopen en al een abonnement heb van Orange (Arend 40).
Kan de iPhone dan ook op afbetaling gekocht worden? Geldt dan ook nog steeds de korting die normaal op het toestel staat met een Arend 40 abonnement?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone.
U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen.
@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone.
U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen.
Ja maar op de site word ik naar mijn klantezone gestuurd om het abonnement aan te passen. Maar ik heb al Arend. Ik geraak dan ook niet verder naar gegevens en betaling.
Even een Orange shop binnenstappen, zij kunnen dat allemaal voor u aanpassen.
Beste,
Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Telenet naar Orange, en heb daar een love abonnement voor afgesloten. Heb er elke optie van genomen ook de vaste lijn. Is het dan ook mogelijk om een iPhone XS te gaan kopen op afbetaling als ik al een abonnement heb met extra opties?